تقدیر وزیر دادگستری از همکاری شهرداری شیراز و قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا

وزیر دادگستری به عنوان نماینده هیئت دولت در سفر به فارس و در آیین افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های دهه فجر شهرداری شیراز از همراهی و همکاری شهرداری شیراز و قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) تقدیر کرد.

امین‌حسین رحیمی در آیین افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۳۴ پروژه شهرداری شیراز با اعتبار ۶۷۱۲.۷ میلیارد تومان اظهار کرد: موضوع مهمی که موجب شده در استان فارس کار‌ها خوب پیش رود و امید آفرینی شکل گیرد، تعامل دستگاه‌های مختلف است.

او با ابراز امیداوری از تداوم این روند، از همراهی و همکاری قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) با شهرداری شیراز در اجرای پروژه‌های شهری تقدیر کرد.

وزیر دادگستری به ایجاد مجتمع شوق زندگی توسط دادگستری فارس نیز اشاره و از همکاری شهرداری شیراز در راه‌اندازی این مجتمع تقدیر کرد.

اجرا و بهره‌برداری بی‌نظیر پروژه‌های شهرداری شیراز طی یک‌سال گذشته 

رضا محمدیان در آیین افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۳۴ پروژه شهرداری شیراز با اعتبار ۶۷۱۲.۷ میلیارد تومان با اشاره به اهمیت این کلان‌شهر در بعد تاریخی، گردشگری، فرهنگی، ورزشی، تجاری و …اشاره و اظهار کرد: اجرا و بهره‌برداری از پروژه‌های شهری طی یکسال گذشته با همت تیم مدیریتی فعلی شهرداری، از نظر کمی‌وکیفی کم‌نظیر بوده است.

او در خصوص پروژه محور جنوبی بزرگراه آیت‌الله محی‌الدین حائری شیرازی که در سفر وزیر کشور و در دومین روز از دهه فجر به بهره‌برداری رسید، هم گفت: در نیمه نخست سال ضلع شمالی این پروژه نیز تقدیم مردم می‌شود.

رئیس کمیسیون حمل‌ونقل، ترافیک و عمران شورای اسلامی شهر شیراز با تصریح بر این نکته که با جهاد و گذشت از موانع، می‌توان به کار‌های بزرگ دست یافت، خاطرنشان کرد: تعداد پروژه‌های شهری در دست اجرا در شیراز نشان می‌دهد که می‌توان به کار‌های بزرگ دست یابیم و مردم هم قدردان زحمات خواهند بود.پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.