آموزش‌های امدادی برای اولین بار به ناشنوایان زنجان ارائه شد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: آموزش کمک‌های اولیه برای اولین بار به ناشنوایان و روشندلان استان در نخستین روز از دهه مبارک فجر ارائه شد.

حکمت الله‌ هاشمی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان روز پنجشنبه در مراسم افتتاح دوره آموزشی کمک های اولیه برای ناشنوایان ضمن تبریک چهل و پنجمین سال پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، گفت: مربیان با توجه به خلاقیت و برنامه های خود آموزش های مورد نیاز را به جامعه هدف ارائه می‌دهند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌ احمر استان زنجان اظهار داشت: در آموزش های اولیه سرفصل های حیاتی آموزش داده می شود چرا که این مهم برای آحاد جامعه ضروری است.

هاشمی با بیان اینکه ارائه این آموزش ها سلامت جامعه را ارتقا می دهد،‌ ادامه داد: ارائه این آموزش ها بر اساس قانون بر عهده هلال احمر است‌ و اگر به خوبی و دقیق از این ظرفیت استفاده شود در کاهش تلفات حوادث و نجات جان افراد بسیار موثر است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان، ارائه آموزش کمک های اولیه برای ناشنوایان را ارزشمند دانست و گفت: این طرح با تمام قدرت توسط هلال احمر پیگیری و اجرا خواهد شد.

وی اظهار داشت: آموزش چهره به چهره به ناشنوایان جزو برنامه های این مجموعه است و امیدواریم این افراد عضو داوطلب هلال احمر باشند و با رسالت های هلال احمر آشنا و خود صاحب نظر شوند و این آموزش ها را به دیگران ارائه دهند.

هاشمی با بیان اینکه هلال احمر رسالت انسانیت و بشردوستی دارد، تصریح کرد: خانه هلال ناشنوایان را نیز تشکیل و همه ظرفیت هلال احمر از جمله تیم های امدادی و خانه هلال را در اختیار آنها قرار خواهیم داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.