جشنواره عید تا عید در گیلان برگزار می شود

مدیرکل صمت گیلان گفت: همزمان با ایام پایانی سال فروش فوق‌العاده و نمایشگاه عرضه مستقیم کالا تحت عنوان جشنواره عید تا عید برگزار می‌شود.

«تیمور پورحیدری» با اشاره به اجرای طرح عید تا عید گفت: با حضور روسای صمت شهرستان‌ها، رئیس اتاق اصناف گیلان و روسای اتاق‌های اصناف شهرستان‌ها جلسه‌ای در راستای تنظیم بازار به منظور تبیین روند برگزاری این جشنواره و در خصوص سازو کار برگزاری آن بحث و بررسی صورت پذیرفت.

مدیرکل صمت گیلان ادامه داد: جشنواره عید تا عید از ماه مبارک رمضان تا عید نوروز در سه قالب برگزاری نمایشگاه، انتخاب فروشگاه‌های منتخب ثبت نام کننده در طرح و طرح‌های اعتبار خرید برای کارکنان دولت و بخش خصوصی از واحد‌های صنفی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه مردم می‌توانند بر اساس اعتبارسنجی که از شبکه بانکی انجام می‌دهند، از این طرح استفاده کنند افزود: در این طرح که غیر از بخش خصوصی، بخشی از آن به کارکنان دولت هم اختصاص پیدا می‌کند؛ اعتبار لازم از طریق بانک‌ها، موسسات اعتباری و شرکت‌های تجاری به عموم مردم و کارمندان تخصیص پیدا کرده است.

او افزود:در همین راستا مطابق توافق با برخی بانک‌های کشور جهت اختصاص" اعتبار خرید"حداقل دو ماهه و با مبلغ حداقل ۲۰۰ میلیون ریال به خریداران (بدون چک و بدون ضامن) کلیه واحد‌های صنفی موصوف قادر خواهند بود با تضمین بانک نسبت به فروش مدت‌دار کالای خود" بازپرداخت در اول اردیبهشت ۱۴۰۳ " اقدام نمایند.

پورحیدری در پایان ضمن اشاره به استفاده از ظرفیت‌های کسر از حقوق دولتی و بازنشستگی که از دیگر مزایای طرح عید تا عید خواهد بود تصریح کرد: از ۲۲ بهمن همزمان با جشن پیروزی انقلاب؛ تمامی واحد‌های صنفی متقاضی می‌توانند از طریق لینک Iditarod.ir نسبت به ثبت نام و آگاهی از شرایط طرح به سهولت اقدام نمایند و از مزایای این طرح اعتباری جهت افزایش فروش خود بهره‌مند شوند.

برچسب ها: عید ، کالا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.