رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان قدس:

کالاهای مورد نیاز مردم در شب عید تأمین شده است

رئیس اداره صنعت، ‌معدن و تجارت استان البرز گفت: با توجه به تمهیدات اندیشیده شده کالاهای مورد نیاز مردم در شب عید تأمین شده است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،حسن عقبایی اظهار داشت: با توجه به روزهای پایانی سال و افزایش خریدهای مردمی تمهیدات لازم برای تأمین نیازهای مردم در این ایام اندیشیده شده است.

وی ادامه داد: نظارت و کنترل بسیاری بر نحوه فروش و عرضه کالاها در این شهرستان وجود دارد و با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

این مسئول با اشاره به این که با هماهنگی‌های انجام شده و افزایش تعداد بازرسان، صنوف و واحدهای تولیدی به شدت تحت کنترل و نظارت هستند افزود: با ورود به روزهای پایانی سال عده‌ای سودجو و فرصت طلب تنها برای رسیدن به منافع مادی اقدام به گرانفروشی کرده و مشکلاتی را برای مردم ایجاد می‌کنند.

عقبایی اظهار داشت: در این راستا با افزایش تعداد بازرسان عملکرد این واحدها به شدت کنترل شده و با متخلفان برخورد خواهد شد و در صورت ادامه تخلف از ادامه فعالیت آنان جلوگیری به عمل خواهد آمد.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود از توزیع 65 تن مرغ منجمد در شهرستان قدس خبر داد و گفت: این مرغ‌ها با قیمت مصوب کیلویی 51 هزار ریال در این شهرستان توزیع شده است.

عقبایی با اشاره به این که سهمیه مرغ در نظر گرفته شده برای شهرستان، بیش از 120 تن است افزود: در صورت نیاز این مرغ‌ها مجدد در شهرستان توزیع خواهد شد.

به گفته وی مرغ منجمد در واحدهای صنفی توزیع مرغ و گوشت، تعاونی‌های مصرف، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و سوپرمارکت‌ها عرضه می‌شود.
برچسب ها: عید ، کالا ، قدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.