شتاب در ایجاد زیرساخت‌های ناحیه صنعتی خفر با اجرای دو پروژه ۱۰ میلیاردی

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس از برنامه عملیاتی برای ایجاد و تکمیل زیرساخت‌ها در ناحیه صنعتی خفر خبر داد و گفت: در این زمینه پروژه‌های زیرسازی معابر و شبکه داخلی برق و روشنایی با اعتباری افزون بر ۱۰ میلیارد تومان آغاز شده است.

سید مسعود عظیمی پس از بازدید از ناحیه صنعتی خفر در جلسه با امام جمعه و فرماندار خفر افزود: با شتاب بخشیدن به روند تکمیل زیرساخت‌های داخلی ناحیه صنعتی، فاز نخست آن برای واگذاری به سرمایه گذاران و کارآفرینان درحال آماده سازی است.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با بیان اینکه طرح شهرسازی این ناحیه صنعتی نیز به تایید سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی رسیده است گفت: مطالعات و ارزیابی زیست محیطی ناحیه صنعتی خفر نیز انجام وبه تایید رسیده است.

عظیمی با اشاره به اینکه تاکنون افزون بر ۶۰میلیارد ریال اعتبار دربخش زیرساختی ناحیه صنعتی خفر هزینه شده است افزود: عملیات حفر چاه آب و نیز خط انتقال به طول ۲.۵ کیلومتر با اعتباری افزون بر ۵۰ میلیارد ریال انجام شده است.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با اشاره به مصوبه سفر استاندار فارس و تخصیص ۳۵میلیارد ریال اعتبار از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی فارس جهت خرید و نصب فیدر در پست برق با هدف کاهش بار بر خط انتقال برق عبوری از روبروی ناحیه صنعتی گفت:با اجرای این طرح،۲مگاوات از ظرفیت این خط آزاد و به ناحیه صنعتی خفر اختصاص می‌یابد تا زمینه تامین برق ناحیه صنعتی فراهم شود.

عظیمی با اشاره به ظرفیت‌های موجود در شهرستان خفر بویژه در حوزه صنایع تبدیلی و تکمیلی کشاورزی اظهار امیدواری کرد: راه‌اندازی این ناحیه صنعتی بستر مناسبی برای توسعه صنعتی و ایجاد اشتغال پایدار فراهم کند.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با بیان اینکه ناحیه صنعتی خفر در اراضی به مساحت ۵۰ هکتار ایجاد می‌شود، گفت: عملیات اجرایی تکمیل زیرساخت‌های این ناحیه صنعتی بصورت فاز‌های مختلف عملیاتی پیگیری می‌شود.

او با بیان اینکه راه اندازی شهرک‌ها و نواحی صنعتی در شهرستان‌های که فاقد شهرک صنعتی هستند در اولویت قرار دارد، گفت: این راهبرد با هدف فراهم کردن زیرساخت برای جذب سرمایه گذار و راه اندازی واحد‌های صنعتی، انجام می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.