دادستان جیرفت:

تاکنون ۱۰ تذکر تخلفات انتخاباتی صادر کرده ایم

دادستان جیرفت گفت: دادستانی تاکنون ۱۰ تذکر در خصوص تخلفات انتخاباتی خطاب به نامزد‌های انتخاباتی و هواداران آن‌ها صادر کرده و ۳ مکان عمومی به دلیل توجه نکردن به تذکرات پلمب شده است.

افشین صالحی نژاد در ستاد مشترک پیشگیری و رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخاب شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد اظهار داشت: هدف از برگزاری این نشست به حداقل رساندن جرائم و تخلفات انتخاباتی در حوزه جیرفت و عنبرآباد است.

دادستان عمومی وانقلاب شهرستان جیرفت ابراز کرد: مطالبه مردم از ما این است که فعالیت کاندیدای انتخاباتی را رصد کنیم و هر کجا چه در فضای مجازی و چه فضای حقیقی تخلفی مشاهده کردیم، طبق قانون با متخلفین برخورد کنیم.

صالحی نژاد تاکید کرد: اظهار نظر‌ها و بیانات کاندیدا باید منطبق با واقعیت و تکیه بر برنامه‌های خود باشد تا تعرض به دیگران؛ بنابراین کاندیدا باید اخلاق مداری و قانونمندی را اولویت قرار دهند.

دادستان عمومی و انقلاب اسلامی جیرفت با اشاره به این که حرکت کاندیدا باید در بستر قانون باشد، تصریح کرد: بهترین تبلیغ برای یک کاندیدا قانون مداری است نه تبلیغات زود هنگام؛ بنابراین کاندیدا در باره زمانی که قانون تعیین کرده باید تبلیغات خود را انجام دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار