معاون دادستان راور:

تخلفات انتخاباتی در فضای مجازی رصد می‌شود

معاون دادستان راور گفت: تخلفات انتخاباتی در فضای مجازی به طور کامل رصد و با متخلفان برخورد قاطع و قانونی می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مجتبی استوارزاده ، معاون دادستان راور در هفتمین جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی شهرستان راور گفت: با توجه به حساسیت موضوع انتخابات، تبلیغات نامزد‌ها بیشتر در فضای مجازی صورت می‌گیرد و این تبلیغ‌ها باید در چهار چوب قانون و در موعد مقرر باشد و تبلیغاتی که خارج از ضوابط تعریف شده و زمینه ساز اخلال در نظم و قانون شکنی و عبور از خطوط قرمز باشد، با حساسیت بررسی شده و در چارچوب ضوابط و مقررات برخورد قانونی خواهد شد.

او تاکید کرد: بیشترین تاکید نظارت بر فعالیت فضای مجازی است، چون می‌تواند برای انتخابات پرشور و تشویق مردم برای شرکت در انتخابات موثر باشد.

معاون دادستان راور افزود: اگر در فضای مجازی از طریق کانال‌ها اقدام به توهین کنند ابتدا از طریق پلیس فتا با تذکراتی که نیاز هست به آن‌ها داده می‌شود در صورت تکرار، با شکایت شخصی و یا به لحاظ جنبه عمومی پرونده تشکیل می‌شود.

استوارزاده ضمن اشاره به مسئولان ادارات و نهاد‌ها بیان کرد: مسئولان از اموال عمومی و بیت المال حراست کنند و در این ایام از این اموال و امکانات له یا علیه کسی استفاده نکنند و در صورت مشاهده، دادستانی در چهار چوب مقررات قانونی با شدت با مرتکبان برخورد خواهد کرد.

او بیان کرد: باید در هیئت‌های اجرایی از افراد سالم و متدین و بدون حاشیه استفاده شود و از حضور افرادی که به دنبال ایجاد فتنه و عبور از خطوط قرمز هستند، جلوگیری به عمل آید.

استوارزاده بر لزوم مشارکت حداکثری مردم در انتخابات خردادماه و تأمین امنیت و سلامت انتخابات در شهرستان راور تأکید کرد و گفت: وظیفه داریم تا بستر و زمینه حضور حداکثری مردم را در انتخابات فراهم کنیم.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار