معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام:

نیرو‌های هلال احمر در اربعین نقش آفرین بودند

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام با بیان اینکه نیرو‌های هلال احمر رسالت خطیری بر عهده دارند، گفت: نیرو‌های هلال احمر در اربعین نقش‌آفرین بودند و به‌خوبی نقش خود را ایفا کردند.

سعید هژبری معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان ایلام اظهار داشت: در ایام اربعین بیش از ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار زائر در مدت کوتاهی از یک شهر ۲۰ هزار نفری عبور و تعداد زیادی از این افراد اسکان یافتند.

وی ادامه داد: نقش هلال‌احمر در برگزاری این کنگره بسیار پررنگ و خدمات ارائه شده توسط این جمعیت، ارزشمند بود.

معاون استاندار ایلام در پایان یادآور شد: نقش هلال‌احمر در ایجاد رضایت مردم و رهبری، یک نقش محوری بود.

جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام نیز در این مراسم با تقدیر از خدمات جمعیت هلال احمر در ایام اربعین، کرونا، سیل و بحران‌های دیگر عنوان کرد: مدیران باید با نگاه جدید از حداقل امکانات حداکثر بهره وری را داشته و کمترین هزینه را برای سازمان داشته باشند.

کریمیان افزود: گردش نخبگان موجب توسعه و افزایش بهره وری سازمانی خواهد شد.

عبدالهیان معاون حقوقی و پارلمانی مجلس در این مراسم بیان کرد: جمعیت هلال احمر به صورت یک سازمان بین المللی توانسته در بحران‌های مختلف در منطقه و جهان نقش آفرینی کند.

وی ظرفیت اربعین و کار جهادی و انقلابی جمعیت هلال احمر را ستودنی دانست و یادآور شد: هلال احمر در ایجاد رضایت مردم و رهبری نقش محوری داشته است.

در پایان این مراسم از زحمات غلامرضا علی‌محمدی تقدیر و آقای حمزه محمدی مقدم به عنوان سرپرست جمعیت هلال‌احمر استان ایلام معرفی شد.

پیش از این علی‌محمدی بعنوان معاون امداد هوایی جمعیت هلال احمر کشور معرفی شده است.

برچسب ها: هلال احمر ، اربعین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.