هلال احمر ایلام در ۴۰۰ حادثه امدادرسانی داشته است

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام گفت: امدادگران این جمعیت در ۱۰ ماهه امسال در مجموع به ۴۰۰حادثه غیرمترقبه، طبیعی، آتش‌سوزی و سیار حوادث امدادرسانی کرده‌اند.

غلامرضا علی‌محمدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام با بیان اینکه عمده این حوادث به تعداد ۱۷۱مورد جاده‌ای بوده است، اظهار کرد: مابقی این حوادث شامل ۸۴ مورد حوادث کوهستان، ۲۰مورد سیل و آبگرفتگی، ۱۰ مورد دریایی و ساحلی، هشت مورد آتش سوزی،۶ مورد زلزله و مابقی سایر حوادث بوده است.

وی تعداد تیم‌های عملیاتی به‌کارگیری شده در این حوادث را ۷۶۶مورد عنوان کرد و گفت: در این مدت در مجموع به ۶۱هزار و ۱۰۲نفر در جریان این حوادث، امدادرسانی شده که از این تعداد ۲ هزار و ۸۵۸ نفر به مراکز درمانی منتقل شده اند.

علی‌محمدی درمان سرپایی در این مدت را ۴۲ هزار و ۹۶۸ نفر، نیروهای عملیاتی به‌کارگیری شده را پنج هزار و ۶۵۰ نفر و عملیات رهاسازی را ۴۲نفر عنوان کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام یکی دیگر از خدمات این مجموعه را اسکان افراد حادثه‌دیده عنوان کرد و گفت: امسال در مجموع ۷۵هزار و ۴۱۴نفر توسط این جمعیت اسکان داده شده است.

علی‌محمدی یادآور شد: عمده خدمات‌دهی این جمعیت در سال جاری در شهریورماه و ایام اربعین انجام شده است.

به گفته مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ایلام، حوادث امدادرسانی شده این جمعیت نسبت به مدت مشابه پارسال ۹درصد افزایش داشته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.