۴۶ واحد راکد در شهرک های صنعتی ایلام به چرخه تولید برگشت

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی ایلام از بازگشت ۴۶ واحد صنعتی از بازگشت ۴۶ واحد صنعتی مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی این استان از ابتدای کار دولت سیزدهم تا کنون خبر داد.

علی نادری اظهار کرد: طی ۲ سال گذشته با حمایت های استاندار، تیم اقتصادی استان، اداره کل صنعت معدن و تجارت استان و خدمات کلینیکی حوزه معاونت صنایع کوچک در زمینه شناسایی نیاز و عارضه یابی واحدهای صنعتی با استفاده از توان فنی مشاورین سامانه ۴۶ واحد راکد در داخل و خارج شهرک ها احیا و به چرخه تولید بازگشته است.

وی با بیان اینکه تعداد ۳۵ واحد تولیدی افزایش ظرفیت تولید یافته است، افزود: بازگرداندن هر واحد اقتصادی نقش اساسی در رونق تولید و چرخه اقتصادی استان دارد.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی ایلام ابراز کرد: یکی از ماموریت‌های مهم شرکت شهرک های صنعتی در روند فعالیت‌ها و رونق آنها، پیگیری بازگشت واحدهای صنعتی در سطوح مختلف و تاکید بر همکاری بیشتر بانک‌ها و سایر دستگاه‌های اجرایی است.

وی یادآور شد: در سال جاری در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و تحقق شعار سال جهش تولید با مشارکت مردم احیای ۳۰ واحد راکد در سطح استان ایلام هدفگذاری شده است.

نادری خاطرنشان کرد: به ثمر رسیدن هر فرصت سرمایه‌گذاری تاثیرات بسیاری در حوزه‌های رونق تولید، اشتغال‌زایی، افزایش درآمد، رفاه اجتماعی، کاهش تهدیدات و چالش‌های اجتماعی و تولید سرمایه‌های اجتماعی دارد که باید با نگاه مسئول پذیری و شجاعت در تصمیم‌سازی‌ها آنها را به نتیجه رساند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.