کشته شدن ۹ تبعه پاکستانی در سراوان به دست افراد مسلح ناشناس

معاون امنیتی انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: ۹ تن از اتباع پاکستانی در منطقه سیرکان سراوان به دست افراد مسلح ناشناس کشته و سه تن زخمی شدند.

مرحمتی معاون امنیتی انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان  گفت: در پی حادثه ناگواری که صبح امروز در منطقه سیرکان سراوان رخ داد در پیگیری موضوع از پلیس؛ بلافاصله ماموران در محل حادثه حضور پیدا کرده و موضوع بررسی شد.

  مرحمتی افزود: به گفته‌ مجروحان این حادثه؛ سه فرد مسلح پس از حضور در محل سکونت آن‌ها اقدام به تیراندازی به سمت این اتباع خارجی کرده و با کشتن نه نفر و زخمی کردن سه تن دیگر از محل فراری شدند.

  معاون امنیتی انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان با محکوم کردن این اقدام تروریستی ادامه داد: ضمن همدردی با خانواده‌ی این جانباختگان و مردم پاکستان، جزییات حادثه بررسی و همه عوامل آن شناسایی خواهند شد.

  مرحمتی تاکید کرد: دستگاه‌های قضایی، امنیتی و اطلاعاتی سیستان و بلوچستان، قطعا برخورد قاطعی با عوامل ناامنی در استان خواهد کرد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۳ ۰۸ بهمن ۱۴۰۲
توسط ماموران اطلاعاتی پاکستان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۸ ۰۸ بهمن ۱۴۰۲
نباید تصور کرد که 100% این کار دشمنان است تا ایران و پاکستان را درگیر کنند شاید بطور تصادفی گروهی به جان هم افتادن در طول سال در نقاط مختلف کشور این درگیریهای قومی قبیله ای هرازگاهی اتفاق می افتد البته الان در چنین شرایطی فکرها و قضاوتها همه روی مکر دشمنان نشانه رفته!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۸ ۰۸ بهمن ۱۴۰۲
به درک واصل شدن
آخرین اخبار