بیش از ۲۰ کمیته ویژه انتخابات ۱۱ اسفندماه در خاش فعال شدند

فرماندار خاش گفت: بیش از ۲۰ کمیته ویژه برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۱۱ اسفندماه در این شهرستان فعالیت دارند.

 صاحب گل صالحی در نشست اعضای ستاد انتخابات خاش اظهارکرد: هم اکنون کمیته های تبلیغات، رسانه و اطلاع رسانی، اجرایی و نیروی انسانی، سوخت، امنیت، خدمات، تدارکات و پشتیبانی، خودرویی و حمل و نقل، روستایی و عشایری، فرهنگی و هنری، زیرساخت و ارتباطات، ادارات و نهادها، بانوان، جوانان و ورزشکاران، اصناف و بازاریان، شهداء و ایثارگران، بسیج، کارگری، دانش آموزی، دانشگاهی، علما، معتمدان و نخبگان ویژه انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و دوره ششم خبرگان رهبری در خاش فعال شدند.

وی افزود: برگزاری سالم و باشکوه انتخابات و صیانت از آرای مردم در دستور کار بوده و با همکاری و هماهنگی هیأت نظارت شورای نگهبان، بازرسی و نیروهای امنیتی، انتظامی و قضایی با هرگونه تخلفات این موضوع برخورد صورت می گیرد.

فرماندار خاش ادامه داد: تمام تلاش ما بر این است که علاوه بر اینکه تنور داغ انتخابات را شاهد باشیم به جذب حداکثری مردم؛ اقدامات موثری انجام دهیم تا ۱۱ اسفندماه حماسه ای عظیم و باشکوه شکل گیرد.

بیش از چهار هزار و ۲۰۰ نفر از عوامل اجرایی، نظارت، بازرسی، امنیت و انتظامی، پشتیبانی و خدمات در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و دوره ششم خبرگان رهبری ویژه حوزه انتخابیه خاش، تفتان، میرجاوه و بخش های کورین و نصرت آباد زاهدان دخیل هستند.

انتخابات آتی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری علاوه بر شهرستان های خاش، میرجاوه، تفتان، در هشت حوزه فرعی و ۲۰۷ شعبه فعال شامل ۷۶ شعبه ثابت، ۱۳۱ شعبه سیار، ۶۶ حوزه شهری و ۱۴۱ حوزه روستایی در گستره حدود ۴۸ هزار کیلومتر مربع وسعت برگزار خواهد شد.
انتخابات آتی با چهار راهبرد مشارکت، رقابت، امنیت و صیانت از آرای مردم برگزار می شود و تمام توان و تلاش اعضای هیأت اجرایی، نظارت، بازرسی، امنیت و غیره بر رعایت اصل امانت داری و صیانت از آرای مردم و برگزاری انتخاباتی سالم و باشکوه است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار