تحریم‌های انگلیس و آمریکا علیه چهار مقام انصارالله یمن

انگلیس و آمریکا به بهانه ناآرامی‌های اخیر دریای سرخ، تحریم‌هایی را علیه چهار مقام ارشد انصارالله یمن اعمال کردند.  

انگلیس و آمریکا مدعی هستند در پی حمایت یا هدایت حملات از سوی نیرو‌های انصارالله یمن به کشتی‌های تجاری در دریای سرخ، تحریم‌هایی را علیه ۴ مقام این جنبش اعمال خواهند کرد.

به گزارش الجزیره، این افراد «محمد علی العاطفی» وزیر دفاع یمن، «محمد فضل عبدالنبی» فرمانده نیروی دریایی یمن، «محمد علی القادری» فرمانده تیپ پدافند ساحلی یمن و «محمد احمد الطالبی» مدیر تدارکات وزارت دفاع یمن هستند.

جنبش انصارالله یمن می‌گوید عملیات نیرو‌های آن در دریای سرخ و هدف قرار دادن کشتی‌هایی که به هر نوعی وابسته به رژیم صهیونیستی هستند، در همبستگی با مردم فلسطینی انجام می‌شود و هدف اصلی، تحت فشار قرار دادن این رژیم اشغالگر برای توقف جنگ در غزه است.

گفتنی است، سید عبدالملک الحوثی، رهبر انصارالله یمن در سخنرانی امروز خود بار دیگر بر موضع یمن در حمایت از فلسطین تاکید کرد و گفت تا رسیدن غذا و دارو به مردم غزه به عملیات در دریای سرخ ادامه خواهد داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۲ ۰۶ بهمن ۱۴۰۲
آمریکا جنایتکار عامل اصلی بی ثباتی دریای سرخ و منطقه است.
انگلیس جنایتکار عامل اصلی بی ثباتی دریای سرخ و منطقه است.
برخی کشورهای اروپایی جنایتکار عامل اصلی بی ثباتی دریای سرخ و منطقه هستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۵۸ ۰۶ بهمن ۱۴۰۲
آمریکا واَنگل دنیا بروند گُم شوند همینطور که تقی به توقی میخورد تحریم میکنند این بی سوادهای پولدار مدرک دار دیگر جز این یک کلمه تحریم چی بلدند امیدواریم در سازمان ملل روشنفکران بشر دوستی وجود داشته باشند که حق اظهار نظر و وتو را از اینها بگیرند
آخرین اخبار