از منتخبان جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی تجلیل شد

بیش از هزار قصه از استان مرکزی در بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی شرکت کردند که امروز از چهار رتبه برتر این جشنواره تجلیل شد.

استاندار مرکزی در مراسم تجلیل از منتخبان بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی گفت: با توجه به اینکه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان جایگاه ویژه‌ای در نظام فرهنگی کشور دارد می‌تواند نقش‌آفرینی خوبی در زمینه‌های فرهنگی داشته باشد.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی هم گفت: مرحله استانی این جشنواره از تابستان شروع شد و در آبان ماه منتخبان استانی معرفی شدند.
منصوری افزود: امسال در جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی هزار و ۳۸ قصه از استان مرکزی شرکت کردند که این تعداد نسبت 700 قصه شرکت کننده در سال گذشته رشد فزاینده‌ای داشت.
او گفت: نمایندگان استان مرکزی در سطح ملی و بین‌المللی که اختتامیه آن اوایل دی ماه در یزد برگزار شد توانستند حائز رتبه‌های برتر شوند.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان افزود: برگزیده اول بخش نوجوان آیین سنتی علی متقی، مقام اول بخش علمی مقاله‌نویسی مینا و مریم فراهانی و در بخش قصه‌های ۹۰ ثانیه‌ای کیان زارعی از استان مرکزی به عنوان منتخبان بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی معرفی شدند که امروز از آنها تجلیل شد.

برچسب ها: داستان ، قصه گویی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.