آماده باش نیرو‌های خدمات شهری در سطح مناطق پایتخت

مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران از آماده باش نیرو‌های خدمات شهری در سطح مناطق پایتخت خبر داد.

مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران درباره بارندگی‌های دو روز اخیر تهران اظهار کرد: در پی هشدار سازمان هواشناسی برای بارش نزولات آسمانی از روز گذشته به نیرو‌های خدمات شهری مناطق ۲۲ گانه آماده باش اعلام کرده ایم.

مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران در ادامه با اشاره به بارش امروز گفت: خوشبختانه از صبح شاهد بارش باران بودیم و در حال حاضر نیز شاهد بارش باران در تهران هستیم، اما تا این لحظه مشکلی وجود ندارد و موردی مبنی بر آبگرفتگی در معابر گزارش نشده است.

مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران با اشاره به آماده باش نیرو‌های خدمات شهری در سطح مناطق تهران اعلام، ادامه داد: نیرو‌های خدمات شهری در سطح مناطق حضور دارند. به طوری که تیم‌های متعددی به بررسی معابر می‌پردازند تا در صورت بروز هرگونه مشکل نسبت به برطرف شدن آن اقدام شود.

وی خاطرنشان کرد: به منظور برف روبی در نقاط برف‌خیز هم نیرو‌های خدمات شهری مناطق ۲۲ گانه در حال آماده باش هستند و کیسه‌های شن و نمک نیز در جایگاه‌ها در سطح معابر قرار داده شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۷ ۰۴ بهمن ۱۴۰۲
شهرداری خودش باعث گرفتگی جوهای معابر هست تمام سال شبها زباله ها داخل جو ها توسط پیمانکار ریخته میشه بعد الکی این چرندیات را مینویسد در طول سال درست کار کنند این وقتها احتیاج به شعاردادن و بازکردن جویها نیست هرچه به 137 و 1888 زنگ زدیم و گفتیم و میگیم اینا دارن زباله داخل جوی میریزند هیچکی اهمیت نداد حالات میگن اماده باش خخخخخخخخخخخ
آخرین اخبار