سرمایه گذاری ۴۴۰۰ میلیارد ریال در شهرک‌های صنعتی قزوین

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین گفت: امسال چهار هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال برای توسعه زیرساخت ها و جذب سرمایه گذار در شهرک‌های صنعتی استان هزینه شد.

رضا صفاری مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین گفت: امسال چهار هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال برای توسعه زیرساخت ها، طرح‌های عمرانی و زیربنایی و ایجاد بستر‌های مناسب برای جذب سرمایه گذار در شهرک‌های صنعتی استان هزینه شد.

صفاری افزود: امسال ۳۵ طرح عمرانی و زیربنایی برای توسعه و تقویت زیرساخت‌ها در شهرک‌های و نواحی صنعتی استان هزینه شده و تا پایان امسال نیز سه هزار میلیارد دیگر نیز برای تکمیل و اجرای طرح‌های عمرانی جدید هم هزینه می‌شود.

وی یادآور شد: اعتبارات هزینه شده برای اجرای طرح‌های احداث تصفیه خانه فاضلاب، شبکه‌های آبرسانی، برق رسانی، گازکشی، مخابرات، احداث پست‌های برق، توسعه فضای سبز، راه سازی، جدول گذاری و آسفالت بلوارها، خیابان‌ها و معابر تعدادی از شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان صورت گرفته است.

رییس هیات مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین با بیان اینکه با سرمایه گذاری‌های دولت جهت آماده سازی اراضی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی صورت گرفته در نقاط مختلف این استان امکان جذب سرمایه گذاران بخش تولید بیش از پیش ایجاد شده، تصریح کرد: با توسعه و تقویت زیرساخت‌ها در شهرک‌های صنعتی، بستر لازم برای جذب سرمایه گذار در این نقاط بوجود آمده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.