۲ طرح در حاشیه شهر مشهد به بهره برداری رسید

خانه بهداشت روستای کال زرکش و یک هنرستان حرفه ای در حاشیه شهر مشهد امروز سه شنبه در آئینی رسمی به بهره برداری رسید.

هنرستان حرفه‌ای ۶ کلاسه "دکتر کاظمی آشتیانی" به همت بنیاد علوی و با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال در جاده سیمان، انتهای کشمیری ۶۷ افتتاح شد.

همچنین مرکز جامع سلامت روستای "کال زرکش" در بخش مرکزی مشهد در محدوده خیابان شهید جنگی ۱۰۰ نیز به بهره برداری رسید.

علاوه بر این‌ها امروز خیران با تامین ۷۰ میلیارد ریال عملیات احداث دبیرستان ۶کلاسه در محله خواجه ربیع روستای "زیرکن" را نیز آغاز کردند.

فرماندار مشهد در این آیین گفت: هر سه شنبه در مشهد برای تامین فضای آموزشی کافی در مشهد یک مدرسه افتتاح و یک مدرسه با همت خیران کلنگ زنی می‌شود که با تدابیری که در کارگروه بهداشت و درمان شهرستان صورت گرفته هر دو هفته یکبار یک فضا یا زیرساخت بهداشتی و درمانی راه اندازی می‌شود.

محسن داوری افزود: مرکز جامع سلامت روستای زرکش به ۳۰ هزار نفر خدمات دهی می‌کند و البته در حوزه دندانپزشکی، آزمایشگاه و خدمات تخصصی به مردم خدمت رسانی می‌کند.

وی گفت: راه اندازی این مرکز جامع سلامت فرصتی برای ارائه خدمت به مردم انقلابی و مومن و البته کم برخوردار منطقه ایجاد شده است.

۲ طرح در حاشیه شهر مشهد به بهره برداری رسیدبخشدار مرکزی مشهد نیز گفت: طی ۲ سال گذشته حدود هزار میلیارد ریال طرح عمرانی و اقدامات خدماتی و حمایتی در این روستا با بیش از ۱۵ هزار نفر جمعیت انجام شده است.

حسن کاظمی افزود: فقط در خصوص بازگشایی و آزادسازی معابر ۴۰۰ میلیارد ریال از سوی شهرداری و دیگر نهاد‌های مربوطه هزینه شده است.

وی گفت: تکمیل باشگاه ورزشی روستا، کمک به مسجد و پایگاه بسیج و مدارس روستا، اجرای هزار متر پیاده رو و اجرای ۴۰ میلیارد ریال آسفالت معابر روستایی از دیگر اقدامات عمرانی در منطقه بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۲۰:۵۲ ۰۵ بهمن ۱۴۰۲
چند سالی، قطار شهری مشهد گلبهار، به اتمام نرسیده است، و باقی مانده است، لطفا پیگیری نمایید.