توزیع ۶۰۰ بسته لوازم تحریر در حاشیه شهر مشهد

در قالب پویش مردمی مداد رنگی برای دومین سال متوالی بیش از ۶۰۰ بسته لوازم التحریر به دانش آموزان مناطق کم برخوردار خراسان رضوی اهدا شد.

سعید کاظمی دبیر اجرایی پویش مدادرنگی ارزش این تعداد لوازم التحریر را ۲ میلیارد و ۵۰۰ هزار ریال اعلام کرد و گفت: این بسته‌ها شامل انواع نوشت افزار مانند خودکار، دفتر، جامدادی، مدادرنگی وهمچنین پوشاک وکوله پشتی متناسب با هر مقطع سنی است.

سعید کاظمی با اشاره به اینکه دانش آموزان نیازمند با همکاری آموزش و پرورش خراسان رضوی شناسایی شده اند افزود: علاوه بر این بسته‌های کمک آموزشی، در طول سال تحصیلی هم خدماتی همچون مددکاری، مشاوره، برگزاری اردو‌های پرورشی و ورزشی برای این دانش آموزان ارائه خواهد شد.

دبیر اجرایی پویش مدادرنگی ادامه داد: جامعه مخاطب پویش «مداد رنگی» دانش آموزان ایتام، آسیب پذیر، بد سرپرست و بی سرپرست، کودکان کار و خیابان، کودکان بازمانده از تحصیل و دانش آموزان اتباع هستند.

کاظمی با اشاره به این مطلب که این پویش از سوی خیران صورت گرفته است بیان کرد: علاوه بر توزیع بسته‌های لوازم التحریر، هزینه ثبت نام مدارس، کتاب‌های درسی، بیمه و لباس فرم مدارس برای دانش آموزانی که استطاعت مالی نداشتند پرداخت شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.