اختصاص بیش از هزار میلیارد ریال برای بهسازی بافت فرسوده در حاشیه مشهد

مشاور استاندار خراسان رضوی در امور حاشیه شهرگفت:برای بهسازی بافت فرسوده در حاشیه مشهد یک هزار و ۳۰ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ محسن کوهی افزود: این رقم از محل اعتبارات ستاد بهسازی بافت‌های فرسوده و ناکارآمد شهری در سال ۹۵ می‌باشد که ابتدای سال جاری در اختیار استان قرار گرفته است.

اختصاص بیش از هزار میلیارد ریال برای بهسازی بافت فرسوده در حاشیه مشهد
وی گفت: عمده پروژه‌های اجرایی با اعتبارات تخصیص یافته در زمینه جمع آوری فاضلاب، تعویض شبکه‌های برق متوسط وضعیف مناطق حاشیه‌ای، ایجاد روشنایی مناسب در سکونتگاه‌های غیر رسمی، ایجاد ۴ سالن ورزشی و ۴ مدرسه، سه مرکز جامع سلامت و یک پایگاه اورژانس می‌باشد.


مشاور استاندار خراسان رضوی در امور حاشیه شهر مشهد احداث ۶ کتابخانه عمومی، چهار کارگاه آموزشی، هفت خانه محله، سه پارک و فضای سبز، بهسازی و تعریض برخی از معابر شهری این مناطق، احداث و نوسازی شبکه آب و فاضلاب یکی از پهنه‌ای، ساماندهی مسیل کشف رود و بازگشایی و احداث جاده دسترسی و اجرای خط انتقال آب در بخشی دیگر از این مسیر را از جمله دیگر پروژه‌هایی خواند که با این اعتبارات در دست اجرا و انجام است.

کوهی گفت:بخشی از این پروژه به انجام رسیده در دست اجرا می‌باشد و تلاش شده سرعت مناسب و کیفیت خوب انجام شود.

وی با بیان اینکه حاشیه شهر مشهد با یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر حاشیه نشین و سه هزار و ۸۹۴ هکتار از وسعت و گستردگی زیادی برخوردار است، افزود: دولت با همه کمبود‌ها و محدودیت‌ها تلاش زیادی کردتا دستگاه‌های به تناسب توان و منابع خود در این حوزه اقداماتی را در جهت بهبود و ارتقا خدمات انجام دهند.

مشاور استاندار خراسان رضوی در امور حاشیه شهرگفت: این رقم اعتباری علاوه بر تلاش و خدمات قابل توجهی است که دستگاه‌های طی چهار سال گذشته در این حوزه انجام داده اند.
 
انتهای پیام//ف.ج
 

تخصیص اعتبار برای اجرای طرح های حاشیه شهر مشهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.