ثبت بیش از ۱۰ میلیون تردد سرعت غیرمجاز در راه‌های استان اردبیل

معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از ثبت ۱۰ میلیون و ۸۶ هزار و ۹۴ تخلف سرعت غیرمجاز در راه‌های ارتباطی این استان خبر داد.

منصور نجفقلی‌زاده روز سه شنبه در بازدید از سامانه هوشمند محور مشگین‌شهر با بیان اینکه ۱۰ درصد از تردد‌های ثبت شده در استان سرعت غیر مجاز بوده است، گفت: بیشترین میزان تخلف در محور بران – سه راهی سربند، گرمی- بیله سوار و مشگین شهر- کنگرلو ثبت شده است.

معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل میانگین سرعت تردد در راه‌های استان را ۷۲ کیلومتر عنوان کرد و گفت: رانندگان برای حفظ جان خود وسایر مترددین درجاده ضمن رعایت سرعت و سبقت باید به علائم راهور در جاده نیز توجه کنند.

نجفقلی زاده همچنین از ثبت حدود۱۴ میلیون تردد در محور‌های مواصلاتی استان اردبیل طی ۱۰ ماهه سال جاری خبرداد و گفت: در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که۱۳میلیون و۱۵۳ هزار و۹۳۷ تردد در مبادی ورودی و خروجی استان ثبت شده بود، تردد در محور‌های مواصلاتی استان امسال پنج درصد افزایش یافته است.

وی اضافه کرد: در مدت یاد شده ۶ میلیون و ۹۸۷ هزار و ۷۴۹ تردد در مبادی ورودی و ۶ میلیون و ۸۶۷ هزار و ۱۸۲ تردد نیز در مبادی خروجی استان به ثبت رسید.

معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل محور‌های اردبیل- آستارا وبالعکس، اردبیل-نیر وبالعکس و اردبیل- مغان بالعکس را جزو محور‌های پرتردد استان برشمرد و افزود: در ۱۰ ماهه گذشته ۱۱ میلیون و۷۰۹ هزار و ۵۶۳ تردد در محور اردبیل- آستارا و بالعکس،۱۰ میلیون و۵۷۴ هزار و ۸۱۵ تردد در محور اردبیل-نیر وبالعکس و بیش از ۷ میلیون تردد نیز در محور اردبیل-مغان و بالعکس ثبت شده است.

نجفقلی‌زاده با اشاره به ۷۴ دستگاه تردد شمار برخط،۵۴ سامانه ثبت تخلفات سرعت و ۴۱ دوربین نظارت تصویری در محور‌های استان اردبیل، از مردم خواست قبل ازسفر جهت اطلاع از آخرین وضعیت جوی وترافیکی استان با سامانه ۱۴۱ اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل تماس بگیرند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.