تجهیز محور‌های سوادکوه و کندوان به سامانه‌های ثبت تخلف سرعت

محور‌های سوادکوه و کندوان به سامانه‌های ثبت تخلف سرعت با قابلیت پلاک خوان تجهیز می‌شوند.

محسن هاشمی رئیس اداره مدیریت راه‌ها اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت:محور‌های سوادکوه و کندوان به سامانه‌های ثبت تخلف سرعت با قابلیت پلاک خوان در آینده‌ای نزدیک تجهیز می‌شوند.

او افزود: با توجه به اینکه سامانه‌های قدیمی منصوب پلیس در محور‌های هراز، سوادکوه و کندوان کیفیت و پایداری عمکردی لازم را جهت ثبت تخلفات تردد و پلاک خوانی وسایل نقلیه نداشتند این اداره کل اقدام به تجهیز محور‌های مذکور با سامانه‌های نوین ثبت تخلف سرعت کرده است.

هاشمی گفت: در گام اول با جمع آوری سامانه‌های قدیمی پلیس در محور هراز ۱۴ سامانه در محور هراز نصب و به بهره برداری رسید و عملیات عمرانی نصب سامانه‌های جدید در محور‌های سوادکوه و کندوان از ابتدای امسال به تلاش شبانه روزی آغاز گردید و اکنون این سامانه‌ها آماده بهره برداری هستند.

او افزود: بدین منظور ۱۱ سامانه در محور کندوان و ۱۶ سامانه در محور سوادکوه نصب شده است که این سامانه‌ها علاوه بر قابلیت ثبت تخلفات سرعت لحظه‌ای وسایل نقلیه در محل نصب سامانه ها، قابلیت محاسبه سرعت متوسط وسایل نقلیه بین دو سامانه را نیز دارد که این مورد سبب کنترل رفتار خاطره آمیز رانندگان در کل محور می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۲۲:۱۴ ۰۸ آبان ۱۴۰۱
حتما برای اعمال جریمه و درآمدزایی هستش