حضور ۵۰ مبلغ از حوزه علمیه قم در استان کرمانشاه

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت : باید دستاورد‌های انقلاب اسلامی را به گوش جوانان برسانیم.

حجت الاسلام مهدی عبدی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه ریزی برای استفاده از ظرفیت مبلغین در جهت روشنگری در مورد دستاورد‌های نظام در دهه مبارک فجر، گفت : تاکنون حضور ۵۰ مبلغ از حوزه علمیه قم در استان در ایام دهه مبارک فجر برای روشنگری در مورد دستاورد‌های نظام قطعی شده و در تلاشیم تا مبلغین بیشتری را به استان بیاوریم.

وی افزود: این مبلغین تلاش خواهند کرد تا با روشنگری در مورد خدمات و دستاورد‌های نظام، مردم را نسبت به انقلاب دلگرم کرده و از این طریق زمینه امیدآفرینی و حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای را فراهم کنند. 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به اهمیت توجه به جهاد تبیین و بیان دستاورد‌های نظام برای مقابله با توطئه‌های دشمنان، گفت: باید جامعه به خصوص جوانان را در جریان دستاورد‌های نظام بگذاریم تا فریب دروغ‌های دشمنان را نخورند.

عبدی تاکید کرد: دشمنان که از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون از هیچ تلاشی برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب کوتاهی نکرده اند، در شرایط کنونی می‌کوشند با سیاه نمایی در مورد خدمات نظام، مردم و به خصوص جوانان را از اسلام و انقلاب دلسرد کنند که تنها راه مقابله با توطئه‌های آن‌ها روشنگری در مورد خدمات و دستاورد‌های انقلاب است.

وی اشاره‌ای به ویژه برنامه‌های تدارک دیده شده برای گرامیداشت دهه فجر در سطح استان داشت و توضیح داد: زنگ انقلاب ساعت ۹:۳۳ روز یازدهم بهمن به صورت همزمان با سراسر کشور در کلیه مدارس استان کرمانشاه نواخته خواهد شد.

عبدی با اشاره به برگزاری مراسم رژه موتورسواران راس ساعت ۹:۳۰ روز دوازدهم بهمن در استان همزمان با سراسر کشور به مناسبت سالروز بازگشت امام (ره) به کشور، گفت: ویژه برنامه سالروز بازگشت امام (ره) پس از برگزاری رژه موتورسواران با سخنرانی دکتر صحرایی استاندار کرمانشاه در حسینیه مزار شهدای کرمانشاه برگزار خواهد شد.

وی افزود: ویژه برنامه میهمانی لاله‌ها و گلباران مزار شهدا هم ساعت یازده صبح روز ۱۹ بهمن در مزار شهدای شهر کرمانشاه برگزار و در ادامه ویژه برنامه مبعث پیامبر اکرم (ص) با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین غفوری نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اهمیت حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال، ابراز امیدواری کرد: امسال هم شاهد حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن باشیم.

وی با اشاره به برنامه ریزی برای برپایی نمایشگاهی از دستاورد‌های دستگاه‌های اجرایی در حاشیه مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در کرمانشاه، گفت: قرار شده ۴۰ غرفه در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهر کرمانشاه دستاورد‌های دستگاه‌های اجرایی را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دهند.

عبدی افزود: هنوز مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهر کرمانشاه مشخص نشده و احتمال جابجایی مسیر راهپیمایی وجود دارد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.