ضرورت روشنگری در مورد دستاورد‌های نظام

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت : باید دستاورد‌های انقلاب اسلامی را به گوش جامعه خصوصا جوانان برسانیم.

حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله غفوری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با اشاره به ضرورت روشنگری در مورد دستاورد‌های نظام، گفت : انتظار می‌رود دوستداران انقلاب اسلامی با بیان دستاورد‌های انقلاب اسلامی مردم را نسبت به انقلاب دلگرم کنند.

وی تاکید کرد: دوستداران انقلاب اسلامی تکلیف شرعی دارند، خدمات نظام را به گوش جامعه و خصوصا جوانان برسانند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه دستاورد‌های انقلاب اسلامی را در ۴۵ سال گذشته زیاد ارزیابی کرد و گفت: انقلاب اسلامی منشأ خدمات زیادی بوده که دستگاه‌های فرهنگی نتوانسته‌اند آن دستاورد‌ها را به خوبی تبیین کنند.

وی دهه فجر را نماد ایستادگی ملت ایران در برابر طاغوت دانست و گفت: مردم با اتحاد و یکپارچگی خود توانستند رژیم شاهنشاهی را با دست خالی شکست دهند و انقلاب اسلامی را به پیروزی برسانند، لذا باید دهه فجر را برای روشنگری در مورد خدمات نظام قدر بدانیم.

امام جمعه کرمانشاه اشاره‌ای به تلاش دشمنان برای دلسرد کردن مردم از حضور در پای صندوق‌های رای داشت و گفت: یقیناً مردم ولایی ایران اسلامی در مناسبت‌های پیش رو با حضور پرشور خود در عرصه‌های دفاع از نظام بار دیگر دشمنان را از توطئه چینی علیه اسلام و انقلاب مایوس خواهند کرد .

برچسب ها: ولی فقیه ، امام جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.