تامین لایروب در بندر نوشهر و جرثقیل بندری برای بندر انزلی در دستور کار

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی دستور داد تا لایروب مورد نیاز برای بندر نوشهر و جرثقیل بندری برای بندر انزلی تا پیش از اتمام امسال، تامین شود.

علی اکبر صفایی مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در نشست با مدیران کل بنادر شمالی کشور که در بندر نوشهر برگزار شد، با بیان اینکه تعمیرات اساسی اماکن و محوطه‌های بندری و غیربندری یکی از مسائل مهمی است که در دستورکار سازمان بنادر و دریانوردی، قرار دارد، دستور داد تا لایروب مورد نیاز برای بندر نوشهر و جرثقیل بندری برای بندر انزلی تا پیش از اتمام امسال، تامین شود.

او افزود: طی ۲ سال گذشته فعالیت‌ها در دو مرحله پیش رفت؛ در مرحله اول پروژه‌های مربوط به سال‌های گذشته را به سرانجام رساندیم و در سال دوم برنامه ریزی و طراحی به صورت اختصاصی در دستورکار قرار گرفت.

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به اینکه پروژه‌های سرمایه گذاری اعلام شده از سوی این سازمان با جدیت دنبال می‌شود، گفت: فعالیت‌ها پس از اعلام به صورت جدی دنبال می‌شود و سازمان بنادر و دریانوردی در مواجه با مردم صادقانه عمل می‌کند و تاکید می‌کنم اگر پروژه‌ای از سوی سازمان بنادر و دریانوردی اعلام شود به طور حتم باید به سرانجام برسد.

صفایی با بیان اینکه سازمان بنادر و دریانوردی تمام تلاش خود را به کار بسته است تا در مسیر صحیح گام بردارد، افزود: فعالیت‌های صورت گرفته طی ۲ سال گذشته نسبت به ۳۰ سال گذشته بی نظیر تلقی می‌شود.

او با تاکید بر نگاه کلان سازمان بنادر و دریانوردی بر تامین نیروی انسانی متخصص و ارتقاء سطح نیروی انسانی دریایی و بندری، گفت: تامین نیروی جوان و جدید در حوزه دریایی و بندری باعث تسریع روند فعالیت‌ها می‌شود و همچنین سازمان بنادر و دریانوردی به توسعه بنادر کوچک و معیشت مردم منطقه، توجه ویژه دارد.


صفایی در پایان با تاکید بر قاطعیت مبارزه با فساد از سوی سازمان بنادر و دریانوردی، افزود: در این زمینه هیچ گونه تعارفی نداریم و با هر کسی در هر جایگاهی برخورد خواهیم کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار