بررسی راهکار‌های تسریع در اجرای طرح گردشگری دریایی در بندر فریدونکنار

با حضور مدیر کل و معاونان اداره کل بنادر و دریانوردی مازندران، راهکار‌های تسریع در اجرای طرح توسعه گردشگری دریایی در بندر فریدونکنار مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

سعید کیا کجوری مدیر کل بنادر و دریانوردی مازندران با اشاره به امضای قرارداد ساخت سایت گردشگری دریایی در بندر فریدونکنار در ۲۸ آذر ماه امسال، گفت: در این نشست که صبح امروز یکشنبه با حضور مدیران و مشاوران شرکت سرمایه گذار بخش خصوصی در بندر فریدونکنار برگزار گردید؛ در خصوص چگونگی اجرای طرح گردشگری دریایی و رعایت قوانین و مقررات مربوط به ایجاد مارینا، ساخت اسکله‌ها، تأمین شناور‌های مسافری و تفریحی استاندارد و متناسب با دریای مازندران و... بحث و تبادل نظر به عمل آمد.

او افزود: قرارداد ساخت مجموعه گردشگری دریایی در بندر فریدونکنار در راستای سیاست‌های کلان سازمان بنادر و دریانوردی و حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در بنادر کشور به عنوان نقش‌آفرینان اصلی در عرصه فعالیت‌های اقتصادی، با اعتباری بالغ بر ۱۵۰۰۰ میلیارد ریال به امضا رسید.

کیا کجوری ادامه داد: این مجموعه گردشگری با امکاناتی از قبیل احداث مارینا و اسکله شناور تفریحی، مراکز آموزشی و اقامتی و تجاری، رستوران ساحلی، پارک‌های آبی و علمی، کلوپ دریایی و آمفی تئاتر و سالن اجتماعات و در جهت اشتغال‌زایی ۲۵۰۰ نفر بطور مستقیم وغیر مستقیم در فضای ۱۷/۵هکار در دو بخش دریایی و پسکرانه ساخته خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار