فرماندار:

همایش رای اولی‌ها در شهرستان بوشهر برگزار می‌شود

فرماندار بوشهر با بیان اینکه برای افزایش مشارکت در انتخابات، آموزش و پرورش نقش زیادی دارد گفت: همایش رأی اولی‌ها با کیفیت مناسب برگزار شود.

صالح رحیمی صبح شنبه در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان بوشهر با بیان اینکه برای افزایش مشارکت در انتخابات، آموزش و پرورش نقش زیادی دارد اظهار داشت: با تلاش‌های انجام شده، همایش رأی اولی‌ها با کیفیت مناسب برگزار می‌شود و امیدوارم به اهداف مورد نظر برسیم.

وی با تاکید بر اینکه برای انتخابات باید برنامه‌های اقناع‌کننده داشته باشیم افزود: همچنین باید برنامه‌ریزی داشته باشیم که خروجی برنامه‌های ما برای دانش‌آموزان اقناع‌کننده باشد.

فرماندار بوشهر خاطر نشان کرد: در این زمینه از ظرفیت اولیا و مربیان می‌توان بهره‌گیری کرد و مؤلفه اقناع‌کنندگی باید بسیار مورد توجه باشد تا در شهر و روستا خروجی قابل قبولی باشد.

وی تأکید کرد: جمهوریت همواره در نظام ما اهمیت داشته و دارد و امسال با توجه به عوامل مختلف می‌دانیم بسیاری دنبال مشارکت پایین در انتخابات هستند و باید تلاش کنیم مشارکت حداکثری محقق شود و با برنامه‌ریزی دقیق، شاهد انتخابات پرشور در شهرستان باشیم

در حاشیه نشست شورای آموزش و پرورش از ۲ بانوی امید آفرین، در حضور فرماندار و مدیر آموزش و پرورش شهرستان بوشهر، تقدیر شد.

در این نشست ضمن ارائه گزارش توسط مدیر آموزش و پرورش بوشهر در خصوص عملکرد ماه گذشته، موضوعاتی همچون دوره توانمندسازی اعضای شورای آموزش و پرورش و مسائل آموزش و پرورش شهرستان طرح و بررسی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.