معاون سیاسی استاندار:

وحدت بین اهل سنت و شیعه در استان بوشهر بی‌نظیر است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: همدلی و وحدت بین اهل سنت و شیعه در استان بوشهر بی‌نظیر است و همچنین حضور پرشور و مؤثر اهل سنت در سفر رئیس جمهور به استان قابل تقدیر بود.

اکبر پورات در نشست با جامعه اهل سنت شهرستان عسلویه همراهی همیشگی اهل سنت با انقلاب اسلامی را قابل تقدیر دانست و اظهار داشت:  امروز دشمن برای بهره‌برداری از مسائل قومی و مذهبی در راستای ایجاد تنش دست به هر اقدام ناشایستی می‌زند که باید هوشیار باشیم، چون دشمن در اقدامات خود اصل وحدت را نشانه گرفته و به دنبال ایجاد ناامیدی بین اقوام و مذاهب هستند، ولی مکر و حیله آنان به خودشان باز می‌گردد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر به خدمات دولت در استان بوشهر اشاره کرد و افزود: امروز استان به یک کارگاه سازندگی تبدیل شده و پروژه‌های شاخصی در بخش‌های بهداشت، راه، آب، فرهنگ و آموزش در دست اجرا است و روند احداث آبشیرین کن‌ها در جنوب استان مطلوب است تا مسائل مرتبط با بخش آب به صورت کامل مرتفع شود.

پورات بر ضرورت برگزاری میز خدمت در همه مناطق استان به ویژه شهرستان عسلویه که اهل سنت حضور دارند تاکید کرد و گفت: کمیته‌های متعددی بر روند خدمت‌رسانی به مردم استان در حال فعالیت و برگزاری میز خدمت هستند.

وی با تقدیر از مشارکت فعال و آگاهانه اهل سنت در مناسبت‌های مختلف انقلاب اسلامی اظهار کرد: در این مقطع هم ضرورت دارد اهل سنت با فعالیت‌های مستمر در راستای تبیین خدمات انقلاب اسلامی و دعوت عمومی به مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو، زمینه همدلی و همراهی در راستای خلق حماسه‌ای دیگر در ۱۱ اسفند ماه فراهم سازند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.