امام جمعه کرمان مطرح کرد:

شناخت، لازمه تفکیک جبهه حق از باطل

نماینده ولی فقیه در استان کرمان گفت: برای تشخیص حق ازباطل باید شناخت کامل داشته باشید.

 حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی در خطبه‌های امروز نمازجمعه این شهر که در مصلی امام علی برگزار شد، گفت: تا زمانی شناخت کامل از حق و باطل نداشته باشید نمی توانید تصمیم بگیرید که کدام جبهه حق و کدام جبهه باطل است. 
وی بااشاره به اینکه یکی از مشکلاتی که در طول عمر مااست شناخت حق و جبهه حق است افزود: مشکل دیگر وسوسه شیطانی است و تیر‌های خود را بر اساس وابستگی شما به دلبستگی‌های شما نشانه میگیرد و بی رحمانه و ازنزدیک‌ترین مکان شما را نشانه میگیرد که استمداد خدارا نیاز داریم.
وی گفت: مشکل دیگر این است که ما با دشمنان بیرحم مواجه هستیم تمام آبرو و حیثیت و موجودیت ما را از بین میبرد چه در جبهه ظاهری و چه در جبهه روحی و روانی و موجودیت ما را با سلاح‌های خود نشانه رفتند.
امام جمعه کرمان تصریح کرد: مشکل دیگر لغزش‌های احتمالی است لغزش‌هایی که از کوچک شروع می شود، اما به کم قانع نیست.
وی در ادامه خطبه‌های خود ضمن دعوت همگان به رعایت تقوای الهی شهادت امام علی النقی (ع) را تسلیت و ضمن تبریک ولادت امام محمد باقر (ع)  گفت: فرار شاه از کشور نشان داد که اراده‌ها بر دستگاه طاغوت پیروز شود که با فرار شاه نشان داده شد.
حجت الاسلام و المسلمین علیدادی سلیمانی گفت: مقاومت مردم نشان داد خون بر شمشیر پیروز است و پیوستن مردم با رهبر پیروزی را رقم میزند.
وی تصریح کرد: امروز همان سلاح کهنه قبل را خالی کردن مردم از صحنه‌ها همان را به صورتی دیگر اعمال میکند و شهید کردن در کرمان انقلابی عملیاتی کردند تا مردم صحنه را خالی کنندولی با شناسایی مجرمان و عوامل صحنه و مصببین پاسخی سخت دریافت می کنند.
وی گفت: انتخاباتی پرشوری است که در آینده نزدیک رقم میخورد و حضور پر رنگ و پرشور پای صندوق‌ها مهم است و وخالت کردن در سرنوشت خود و کشور کمک و آبادانی و امنیت کشور، تلاش کردن برای روی کار آمدن آدم‌های لایق و شایسه و عدم شرکت به معنای این است که همه این فرصت‌ها از خود سلب کردن است.
وی افزود: افرادی از سوی شورای نگهبان تایید و حق حضور در این رقابت را خواهند داشت، اما رقابت سالن و بدون حاشیه است مردم هوشیار باشید و به دنبال کاندیدای باشید که تخریب رقبا را توجه نمی کنند.
وی اظهار داشت:کاندیداها با رعایت اخلاق اسلامی رقابت مومنانه را در دستور کار قرار دهند.

برچسب ها: کاندیداها ، شهادت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۶ ۲۳ دی ۱۴۰۲
تعریف حق و باطل باتوجه به اختلاف دیدگاه و جهانبینی، موجب موضعگیریهای متفاوت خواهد بود. حق طبیعی هر انسان، ازادی اندیشه و انتخاب شیوه زندگی است که متاثر از میزان اگاهی و شرایط اجتماعی است. حقوق مادی براساس قوانین متکی بر دیدگاه و منافع اکثریت جامعه تدوین میشوند. در شرایط کنونی که قوانین مبهم وناکارامد، و حقوق انسانی کم اهمیت است، تشخیص حق از باطل بسیار دشوار است و آنها که در گذشته برحق بنظر میرسیدند، عامل اقتدار باطل کنونی اند یعنی در جرم باطل شریک اند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۰ ۲۳ دی ۱۴۰۲
احسنت
آخرین اخبار