استاندار خراسان رضوی:

رسانه‌ها در سلامت انتخابات نقش مهمی دارند

استاندار خراسان رضوی گفت: رسانه‌ها در زمینه افزایش مشارکت مردم و همچنین سلامت انتخابات، نقش مهمی می‌توانند ایفا کنند.

یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی در نشست ستاد انتخابات استان گفت: تلاش ارزشمند رسانه‌ها در گذشته و امروز بر کسی پوشیده نیست لذا شایسته است که در ستاد انتخابات نیز به این تلاش ارج نهاده شود.

وی ادامه داد: هم اینک نیز رسانه‌های استان، تلاش ارزشمندی برای تبیین و مشارکت مردمی در انتخابات آغاز کرده‌اند و ستاد انتخابات باید پس از ۱۱ اسفندماه و برگزاری انتخابات، از رسانه‌ها و فعالان خبری و رسانه‌ای برتر استان قدردانی کند.

استاندار خراسان رضوی گفت: در تمامی حوزه‌های انتخابیه برای سلامت برگزاری انتخابات نهایت حساسیت وجود دارد و ستاد باید با رصد دقیق از عملکرد کارمندان دولت در استان براساس شیوه نامه‌ها مطمئن شده و نسبت به لغزش‌ها برخورد کند.

نظری خواستار برگزاری جلسات موضوعی با حضور اعضای کمیته‌های ستاد انتخابات برای رصد، بررسی و گرفتن تصمیمات به موقع برای برگزاری انتخابات بدون هیچگونه چالشی شد و از معاون سیاسی استاندار خواست تا آخرین وضعیت آمادگی کمیته‌ها را مورد بررسی قرار دهد.

وی ادامه داد: اداره‌کل روابط عمومی استانداری همکاری خوبی را با رسانه‌ها آغاز کرده است و باید طرح‌های مردمی در این حوزه طراحی و کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات برای اجرایی کردن آن تلاش کند.

نظری در این نشست فعالیت‌های انجام شده در کمیته‌های مختلف ستاد انتخابات استان را بررسی و با شنیدن گزارش ها، آخرین تصمیمات برای رفع چالش‌های کاری در این حوزه را اعلام کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار