ثبت نام ۹۰۰ نفر برای شرکت در مسابقات ورزشی کارکنان دولت

رئیس هیات ورزش‌های همگانی استان کرمانشاه از ثبت نام ۹۰۰ نفر برای شرکت در مسابقات ورزشی کارکنان دولت در کرمانشاه خبر داد.

نریمان رحمانی رئیس هیات ورزش‌های همگانی استان کرمانشاه با اشاره به برنامه ریزی برای برگزاری مسابقات ورزشی کارکنان دولت در کرمانشاه، گفت : از چند ماه پیش مقدمات برگزاری این رویداد در استان با ثبت نام از افراد و تیم‌های علاقمند به شرکت آغاز شد.

وی افزود: در پایان مهلت ثبت نام، حدود ۹۰۰ نفر از کارکنان دستگاه‌های اجرایی مختلف استان در دو قالب انفرادی و تیمی برای شرکت در این رویداد اعلام آمادگی کردند.

رئیس هیات ورزش همگانی استان تصریح کرد: طبق برنامه ریزی‌های انجام شده این مسابقات طی روز‌های دوم تا ۱۴ بهمن در دو بخش بانوان و آقایان در استان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه مسابقات در هفت رشته انفرادی و تیمی برگزار می‌شود، عنوان کرد: فوتبال گل کوچک، مهارت‌های چالشی، تنیس روی میز، شنا، والیبال، داژبال و شطرنج ویژه جانبازان و معلولین رشته‌هایی می‌باشد که قرار است برگزار شود.

به گفته این مسئول، نفرات و تیم‌های برتر از هر رشته به مسابقات قهرمانی کشوری اعزام خواهند شد.

وی یادآورشد: در تلاشیم تا میزبانی مسابقات کشوری دو رشته از این هفت رشته را برای کرمانشاه بگیریم.

رحمانی شعار این مسابقات را "کارمند تندرست، کارمند اثربخش" خواند و هدف از برگزاری آن را ایجاد شادی و نشاط و افزایش سلامت جسمی و روحی کارمندان دولت عنوان کرد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.