۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل دو پروژه ملی ورزش کرمانشاه

رئیس گروه نظارت فنی بر اماکن ورزشی کرمانشاه اعتبار مورد نیاز برای تکمیل دو پروژه ملی ورزش کرمانشاه را حدود ۲۵۰ میلیارد تومان اعلام کرد.

امین کنجدی رئیس گروه نظارت فنی بر اماکن ورزشی کرمانشاه با اشاره به گذشت ۱۶ سال از آغاز عملیات اجرایی احداث دو پروژه ملی ورزشی در کرمانشاه، گفت : پروژه‌های سالن شش هزار نفری و استخر قهرمانی دهکده المپیک کرمانشاه به دلیل کمبود اعتبارات طی سال‌های گذشته تکمیل نشده‌اند.

وی تصریح کرد: برای پروژه سالن ۶ هزار نفری در مساحت حدود ۸ هزار مترمربع تاکنون ۶۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده و در حال حاضر هم حدود ۶۳ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

رئیس گروه نظارت فنی بر اماکن ورزشی کرمانشاه میزان اعتبار مورد نیاز برای تکمیل این پروژه را حدود ۱۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد.

وی افزود: پروژه استخر قهرمانی هم درحال حاضر ۷۱ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تاکنون حدود ۸۰ میلیارد تومان برای ساخت آن صرف شده است.

به گفته این مسئول، اتمام پروژه استخر قهرمانی نیز به بیش از ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

وی با بیان اینکه در دور اول سفر رئیس جمهوری به استان اعتباراتی به این پروژه‌ها اختصاص یافت، عنوان کرد: در این سفر برای پروژه استخر قهرمانی ۲۸ میلیارد تومان و برای پروژه سالن شش هزار نفری هم حدود ۶.۵ میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافت که باعث شد این پروژه‌ها درصد کمی پیشرفت داشته باشد.

کنجدی یادآور شد: باتوجه به در پیش بودن دور دوم سفر‌های استان رئیس جمهور، در تلاشیم تا در این مرحله از سفر اعتبارات خوبی را برای تکمیل این پروژه‌ها بگیریم.

وی خاطرنشان کرد: البته با توجه به اینکه این دو پروژه ملی هستند، در بودجه سال ۱۴۰۳ هم اعتباراتی برای آن‌ها دیده شده است.

 مجری اجرای پروژه‌های سالن ۶ هزار نفری و استخر قهرمانی کرمانشاه شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور است و اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه بهره بردار آن خواهد بود .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.