اختصاص ۱۰ میلیارد تومان اعتبار به پروژه دیواره سنگنوردی کرمانشاه

رئیس گروه نظارت فنی بر اماکن ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه از پیگیری برای اختصاص ۱۰ میلیارد تومان اعتبار به پروژه دیواره سنگنوردی کرمانشاه خبر داد.

امین کنجدی رئیس گروه نظارت فنی بر اماکن ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه با اشاره به گذشت چند سال از آغاز عملیات اجرایی احداث این پروژه، گفت : احداث پروژه دیواره سنگنوردی کرمانشاه به مساحت حدود دو هزار متر مربع تابستان سال ۱۳۹۸ در مجموعه ورزشی آزادی شهر کرمانشاه شروع شد.

وی افزود: علیرغم اینکه بخش دیواره پروژه که شامل سه دیواره سرعت، بولدرینگ و سختی مسیر (سرطناب) است نصب شده، اما بخشی از کار یعنی مسقف نمودن پروژه هنوز اجرایی نشده است.

رئیس گروه نظارت فنی بر اماکن ورزشی استان به مشکلات تامین مالی پروژه در سال‌های گذشته اشاره کرد و گفت: امسال پیگیری‌های زیادی انجام دادیم تا بتوانیم اعتبارات مورد نیاز برای تکمیل این پروژه را تامین کنیم.

وی خاطرنشان کرد: حدود ۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل پروژه نیاز است و پیگیریم که پنج میلیارد تومان آن از طریق استان و پنج میلیارد تومان هم از طریق منابع ملی برای آن جذب کنیم.

کنجدی با بیان اینکه تاکنون دو میلیارد تومان اعتبار برای این پروژه صرف شده است، تاکید کرد: درصورتی که اعتبارات مورد نیاز زودتر تخصیص پیدا کند، می‌توانیم ظرف مدت یک سال پروژه را تکمیل و به بهره برداری برسانیم.

وی به مشکل ورزشکاران سنگنورد در کرمانشاه اشاره کرد و گفت: امیدواریم با جذب اعتبارات بتوانیم این پروژه را سریعتر تکمیل کرده و مشکل نبود فضای تمرینی استاندارد برای این ورزشکاران را حل کنیم .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.