افزایش سرانه بازار‌های میوه و تره بار در منطقه۹

شهردار منطقه۹ از افزایش سرانه بازار‌های میوه و تره بار در محلات پهنه غربی شهر تهران با معرفی و تحویل ۷ قطعه زمین جهت احداث میادین خبر داد.

سیدمحمدرحیم مرتضوی با اشاره به اینکه یکی از مطالبات شهروندان افزایش میادین در محلات است، گفت: افزایش سرانه بازار‌های میوه و تره بار با محوریت احداث حداقل یک بازار میوه و تره بار در هر محله در دستور کار است که در این راستا و با با هماهنگی سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران، نسبت به معرفی و تحویل ۷ قطعه زمین برای احداث میادین در محلات استاد معین، دکتر هوشیار، دستغیب، شمشیری و امامزاده عبدالله اقدام شد.

وی افزود: ایجاد و توسعه بازار‌های میوه و تره بار در محدوده سکونت از جمله اولویت‌های مجموعه شهری در راستای خدمت رسانی بهینه و هر چه بیشتر به شهروندان است که این خدمات سهم بسزایی در سبد خانوار و کمک به معیشت شهروندان دارد.

شهردار منطقه۹ عنوان کرد: به این منظور و در راستای تدابیر و سیاست‌های شهرداری تهران و با پیگیری‌های به عمل آمده، بازار میوه و تره بار دستغیب افتتاح شد. این بازار جهت عرضه محصولات میوه و سبزیجات در قطعه زمینی واقع در خیابان استاد معین ابتدای خیابان دستغیب شرقی و به صورت کانکسی به بهره برداری رسید.

مرتضوی یادآور شد: همچنین یک قطعه زمین به مساحت ۲۱۰ مترمربع جهت توسعه بازار میوه و تره بار یاسمن واقع در خیابان شهید بختیاری نبش خیابان فتح آبادی به سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار تحویل شده که عملیات توسعه و احداث این بازار نیز در حال انجام می‌باشد.

وی تاکید کرد: با توجه به تحویل زمین مناسب به سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران، احداث و بهره برداری بازار میوه و تره بار در سایر محلات منطقه۹ جهت افزایش سرانه‌های خدماتی در دستور کار قرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار