کشف بیش از ۶۰ میلیارد ریال انواع چینی آلات بهداشتی قاچاق در کهریزک

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از هزار کارتن چینی آلات بهداشتی قاچاق در یک انبار کالا در کهریزک به ارزش بیش از ۶۰ میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری گفت: با رصد‌های اطلاعاتی توسط کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی تهران، یک انبار دپوی کالای انواع چینی آلات بهداشتی قاچاق در محدوده "کهریزک" تهران شناسایی شد.

وی عنوان داشت: طی بازرسی‌های اولیه مشاهده شد کالا‌های دپو شده از مبادی غیر رسمی و به صورت قاچاق وارد انبار کالا شده است و در سامانه جامع تجارت و انبار‌ها شناسه این اموال ثبت نشده و فاقد هرگونه اسناد و مدارک مثبته گمرکی می‌باشند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران به هماهنگی‌های قضائی برای بازدید از انبار کالا اشاره کرد و افزود: در این عملیات یک هزار و ۵۴۰ کارتن چینی آلات بهداشتی کشف شد.

این مقام پلیسی با بیان اینکه کارشناسان ارزش اموال کشف شده را بیش از ۶۰ میلیارد اعلام کرده‌اند، اضافه کرد: در این رابطه یک متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

سرهنگ افشاری در پایان از شهروندان درخواست کرد، در صورت مشاهده هر گونه قاچاق و یا احتکار کالا با شماره تلفن ۱۱۰ تماس بگیرند. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار