کیفیت هوای کلانشهر اصفهان سالم

امروز اصفهانی‌ها در هوای سالم نفس می‌کشند.

 شاخص کیفی هوای کلان‌شهر اصفهان بر اساس داده‌های ۱۶ ایستگاه سنجش فعال در ۲۴ ساعت منتهی به ساعت ۹ صبح امروز یکشنبه هفدهم دی با میانگین ۶۷ وضعیت قابل قبول را نشان می‌دهد.


بر این اساس شاخص هوای این کلان‌شهر امروز در ایستگاه پایش خیابان احمدآباد با ۹۲، خیابان پروین اعتصامی با ۶۹، بزرگراه خرازی با ۸۶، ۲۵ آبان با ۷۸، میدان انقلاب با ۷۰، پارک زمزم و بولوار کاوه با ۶۵، دانشگاه صنعتی، خیابان فیض و کردآباد با ۶۱، خیابان زینبیه با ۷۴، سپاهان شهر با ۵۷، رهنان با ۷۰ خیابان‌های میرزا طاهر و فرشادی با ۵۳ و ولدان (ورزشگاه میثاق) با ۶۳ AQI وضعیت زرد و قابل قبول را نشان می‌دهد.


همچنین امروز شاخص هوا در خمینی‌شهر با ۵۹، زرین شهر ۷۹، سجزی با ۵۷، قهجاورستان با ۹۱ و مبارکه با ۶۱ AQI در وضعیت قابل قبول ثبت شد.


این در حالی که ایستگاه سنجش آلودگی هوا در خیابان‌های استانداری و رودکی وشهر‌های مجاور اصفهان از جمله شاهین شهر، نجف آباد، منطقه صنعتی دولت آباد و کاشان همچنان قطع است.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ خطرناک است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار