هوای کلانشهر اصفهان ناسالم برای گروههای حساس

آلودگی هوای کلانشهر اصفهان همچنان پابرجاست.

بر اساس داده‌های ۱۵ ایستگاه سنجش، شاخص کیفی هوای کلان‌شهر اصفهان در ۲۴ ساعت منتهی به ساعت هشت صبح امروز جمعه هفدهم آذر با میانگین ۱۳۵ وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس را نشان می‌دهد.


بر اساس داده‌های سامانه برخط کنترل کیفیت هوای سازمان محیط‌زیست (منطقه اصفهان) شاخص هوای این کلان‌شهر در ایستگاه‌های پایش خیابان ۲۵ آبان با ۱۵۳، خیابان احمدآباد با ۱۷۲، بولوار کاوه با ۱۶۲، میدان انقلاب با ۱۷۹، خیابان پروین اعتصامی و کردآباد با ۱۵۷، بزرگراه خرازی با ۱۵۸ و خیابان فرشادی با ۱۵۴ AQI در وضعیت قرمز و ناسالم برای عموم شهروندان است.


همچنی امروز شاخص کیفی هوا در ایستگاه قهجاورستان با ۱۰۷ ولدان با ۱۳۳، خیابان میرزا طاهر و پارک زمزم با ۱۱۹، خیابان فیض و سپاهان‌شهر با ۱۰۲، خیابان زینبیه با ۱۴۵ و رهنان با ۱۲۸ وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروه‌های حساس را نشان می‌دهد.


اما شاخص هوا در ایستگاه دانشگاه صنعتی با ۹۹ و رودکی با ۸۳، زرین شهر با ۹۱، شاهین‌شهر با ۵۹ و مبارکه با ۸۱ AQI قابل قبول ثبت شد.


ایستگاه سنجش آلودگی هوای شهر‌های مجاور اصفهان از جمله خمینی شهر، نجف آباد، منطقه صنعتی دولت آباد و کاشان همچنان قطع است.


شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ خطرناک است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار