امضای تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه و شرکت آبفا هرمزگان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از همکاری های مشترک و تفاهم نامه بین دانشگاه و شرکت آب و فاضلاب استان هرمزگان خبر داد.

 غلامعلی جاودان گفت: از آنجا که همکاری و ارتباط فی مابین دانشگاه و صنعت می تواند به ارتقاء کمی و کیفی اهداف و برنامه های مشترک یاری رساند این تفاهم نامه بین شرکت آب و فاضلاب استان هرمزگان و دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی هرمزگان منعقد شد.

 جاودان با اشاره به زمینه های همکاری بین دانشگاه و شرکت آبفا هرمزگان افزود: همکاری دانشگاه و شرکت آب و فاضلاب هرمزگان در زمینه های پژوهشی، آموزشی، مشاوره ای و خدمات تخصصی خواهد بود.

وی اظهار کرد: با امضای این تفاهم نامه طرفین در قالب یک کار گروهی حد اعلای تلاش خویش را در جهت اجرای مفاد تفاهم نامه و نیل به خودکفایی بومی مبذول داشته و از هیچ کوششی در این زمینه دریغ نخواهند کرد.

این تفاهم نامه همکاری فیمابین شرکت آب و فاضلاب هرمزگان به نمایندگی عبدالحمید حمزه پور و دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان به نمایندگی دکتر غلامعلی جاودان منعقد و در دفتر ریاست دانشگاه با حضور دکتر علیپور معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه، مهدی محمدی سرپرست معاونت منابع انسانی و تحقیقات شرکت آب و فاضلاب هرمزگان و دکتر عبدالحمید تاجور مدیر ارتباط با صنعت و جامعه معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه به امضای طرفین رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.