۱۶۵ کیلوگرم موادمخدر صنعتی از نوع شیشه در سیستان و بلوچستان کشف شد

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر سیستان و بلوچستان گفت: ۱۶۵ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی از نوع شیشه از یک دستگاه تریلی اسکانیا در مسیر خاش به ایرانشهر کشف شد.

علی ولایتی پور  با اشراف اطلاعاتی یکی از ارگان‌های مقابله‌ای مبارزه با مواد مخدر سیزدهم دیماه از یکی از باند‌های فعال موادمخدر سیستان و بلوچستان یک محموله ۱۶۵ کیلوگرمی مواد افیونی خطرناک از نوع شیشه از یک دستگاه خوردو اسکانیا که از سمت زاهدان به سمت چابهار در حال تردد بود در مسیر خاش به ایرانشهر مورد ضربه قرار گرفت و این محوله کشف و ضبط شد.

 مبارزه با موادمخدر و برخی معضلات و آسیب‌های اجتماعی به عنوان یک دغدغه اصلی در جامعه مطرح است بطوریکه رهبر معظم انقلاب شخصا در حوزه آسیب‌های اجتماعی ورود کردند و پنج آسیب اولویت‌دار توسط ایشان اعلام شده که یکی از مهمترین کلید واژه‌های این نوع آسیب‌ها، موضوع مبارزه با موادمخدر است.

امروز نسل پویای جامعه مورد هدف قرار گرفته و این موضوع علت‌های متفاوتی دارد که مهمترین آن خانواده است یعنی زمانیکه معنویت و ارتباط با والدین در محیط خانواده کمرنگ شود، فرزند گرفتار مشکلاتی از جمله اعتیاد خواهد شد.

استکبار جهانی و در رأس آن ایالات متحده آمریکا که خود را سردمدار و به اصطلاح منادی آزادی می‌نامند بعد از ورود به افغانستان جز فقر، پوچی و نیستی چیز دیگری به ارمغان نیاوردند و آمار دفتر سازمان ملل حکایت از رشد چند صد برابری کاشت و داشت مواد مخدر در این کشور دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار