اقدامات قرارگاه ویژه عملیاتی پلیس استان سیستان و بلوچستان

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به تاثیر گذاری قرارگاه ویژه عملیاتی پلیس استان از اقدامات ۲۴ ساعته این قرارگاه در سطح استان خبر داد.

 سردار "دوستعلی جلیلیان" در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری پلیس با اشاره به اقدامات قرارگاه عملیاتی انتظامی بیان داشت: این قرارگاه در ۲۴ ساعت گذشته اقدامات ایجابی نظیر دیدار چه

  فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در ادامه اقدامات سلبی در سطح استان بیان داشت: ماموران انتظامی شهرستان سراوان با انجام اقدامات تخصصی و کار دقیق پلیسی توانستند یک باند اشرار مسلح با سوابق گروگانگیری، قتل و... را متلاشی و در ادامه ۲ نفر شرور مسلح را به هلاکت و ۱ نفر دیگر را دسره به چهره شهروند، برگزاری طرح جامع کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی و همچنین اقدامات سلبی در مقابله با مجرمان را در این قرارگاه در سطح استان به اجرا گذاشت.تگیر و در پاکسازی از محل یک قبضه سلاح کلاش بهمراه ۵ تیغه خشاب، ۱۱۰ فشنگ جنگی، یک تیغه خشاب کلت کمری بهمراه ۵ فشنگ جنگی کشف و یکدستگاه خودرو سواری نیز توقیف گردید.

 سردار "جلیلیان" در حوزه مبارزه با مواد مخدر با اشاره به ناکامی قاچاقچیان در انتقال مواد افیونی در سطح استان بیان داشت: تکاوران پلیس مقدار ۸۲ کیلوگرم مواد مخدر را کشف و در این رابطه یک سوداگر مرگ دستگیر، یک قبضه سلاح جنگی کلاش و سه قبضه سلاح شکاری نیز کشف و ضبط گردید.

  این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: کارآگاهان پلیس شهرستان دلگان در اقدامات تخصصی و اطلاعاتی یک قاتل فراری را شناسایی و طی یک عملیاتی مقتدرانه دستگیر که طی بازرسی محل یک قبضه سلاح کلاش از وی کشف و ضبط گردید.

 سردار جلیلیان افزود: تکاوران پلیس طی دو عملیات در شهرستان‌های راسک و ایرانشهر تعداد ۸۱ قبضه کلت کمری به همراه ۱۵۱ تیغه خشاب و ۴۹۴۷ عدد فشنگ جنگی را کشف و تعداد دو نفر قاچاقچی سلاح و مهمات دستگیر و ۳ دستگاه خودرو نیز توقیف نمودند.

 "سردار جلیلیان" در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و مطالبات مردمی در معابر زاهدان، پلیس اقدام به توقیف سیستمی تعدد ۵۶ دستگاه از خودرو‌های هنجارشکنی که اقدام به حرکات نمایشی خطرناک و همچنین با دستکاری منبع اگزوز خودرو‌ها تولید صدای ناهنجار می‌نموده که با هماهنگی قضائی اقدام به پلمب یک باب مغازه که در فضای مجازی نیز تبلیغات داشته و اقدام به دستکاری سیستم صوتی خودرو‌های هنجارشکن می‌نموده کردند.

  فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در پایان با اشاره به اینکه مخلان نظم و امنیت و هنجارشکنان باید بدانند که این استان جای امنی برای آنها نیست و قاطعانه به حکم قانون با آنها برخورد خواهیم کرد، تأکید کرد با تشکیل قرارگاه ویژه عملیاتی در کل استان طرح‌های عملیاتی و پلیسی در جهت برقراری نظم و امنیت و آرامش شهروندان ادامه خواهد داشت.

برچسب ها: فراجا ، رعب و وحشت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار