سالگرد سرداران شهید سلیمانی و کاظمی در گلستان شهدای اصفهان

مراسم هجدهمین سالگرد شهادت حاج احمد کاظمی و گرامی‌داشت چهارمین سالگرد شهادت سردار دل‌ها و بزرگداشت شهید سید رضی موسوی در اصفهان برگزار شد.

فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) استان اصفهان در این مراسم که با حضور اقشار مختلف مردم در گلستان شهدای اصفهان برگزار شد گفت: حاج قاسم ۶۰ ویژگی از جمله اخلاص، عبادت و تهجد، ولایی بودن، مرد میدان بودن، نبوغ نظامی، بیان تاثیرگذار، رشادت و شجاعت داشت و هر شخصی می‌خواهد در مسیر حاج قاسم گام بردارد باید به این ویژگی‌ها توجه کند و آنچه حاج قاسم را محبوب جهانیان کرد همین روحیات بود.


سردار پاسدار مجتبی فدا با اشاره به سالگرد شهادت حاج احمد کاظمی هم گفت: حاج احمد کاظمی کسی بود که فردی مثل شهید سلیمانی با این همه ویژگی‌های بزرگ تصریح می‌کند که حاضرم همه سرمایه و عمرم را بدهم و صدای احمد را بشنوم.

او تاکید کرد: این شهدا اسوه‌های ما و ستارگان آسمان هستند که راه را نشان می‌دهند و با تمسک به این شهدا در مبارزه با استکبار جهانی و صهیونیست‌ها پابرجا می‌مانیم.


فدا افزود: حوادثی مثل حادثه تروریستی روز گذاشته ما را متوقف نخواهد کرد، ما در مسیری که در پیش گرفته‌ایم که همان راه شهدا است پابرجا خواهیم ماند.


در حاشیه این مراسم مهران رحمانی هنرمند جوان تمثال شهید حاج قاسم سلیمانی، شهید احمد کاظمی و شهید سید رضی را با تکنیک نقاشی سرعتی به تصویر کشید که در پایان مراسم از آن رونمایی شد.

برچسب ها: شهیدان ، کاظمی ، سلیمانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار