توانمند سازی روستا‌ها با جدیت در دستور کار

پیشرفت، توسعه وتوانمند سازی روستا‌ها و روستاییان مازندران با جدیت در دستور کار است.

حسینی پور استاندار مازندران در نشست شورای اداری استان با بیان اینکه مردمی سازی امور در تصمیم گیری‌ها جزء سیاست قطعی دولت است، گفت: ایجاد اشتغال پایدار مهمترین ماموریت اقتصادی مدیران در استان است که باید بطور جهادی و شبانه روزی برای تحقق آن تلاش کنند

او افزود: توانمند سازی روستا‌های استان با جدیت در دستور کار است و مدیران باید از پشت میز نشینی خارج شوند و به دل روستا‌ها بروند و برای توسعه این مناطق در تلاش باشند
حسینی پور با بیان اینکه دشمنان با تمام ابزار خود در تلاش برای ناامید کردن مردم از نظام اسلامی هستند، گفت: باید با جهاد تبیین و بصیرت افزایی نقشه‌های دشمنان را خنثی کنیم.

او با اشاره به اینکه نرخ بیکاری مازندران به ۵/۱ درصد کاهش پیدا کرده است، افزود: مازندران در این راستا در رتبه نخست کشور قرار گرفته است.

عبودتیان دستیار رئیس جمهور در امر مردمی سازی با بیان اینکه کار‌های قابل واسپاری باید به مردم واگذار شود، گفت: مردم در گام دوم انقلاب به معنای واقعی در امور مشارکت داشته باشند.

او با بیان اینکه شرکت‌های دانش بنیان یکی از حلقه‌های مردمی سازی هستند، افزود: مدیران حداقل یک روز را برای شنیدن حرف‌های مردم اختصاص دهند.

عبودتیان با اشاره به ضرورت تقویت هیأت‌های اندیشه ورز در تمام ادارات و دستگاه‌های دولتی، گفت: استان مازندران معدن نیروی انسانی و نخبه پروری است و مردمی سازی در این استان به معنای واقعی اتفاق افتاده است.

او افزود: مشارکت مردم در امور تصمیم گیری و تصمیم سازی، اجرا و نظارت مطالبه مهم رهبر انقلاب و اراده جدی دولت است که مردم باید در همه این مولفه‌های نقش آفرین باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار