استعفای دومین مقام آمریکایی به دلیل موضع واشنگتن در قبال جنگ غزه

یک مقام ارشد آمریکایی در اعتراض به حمایت آمریکا از جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه مجبور به استعفا شد.

یک مقام ارشد وزارت آموزش و پرورش آمریکا به دلیل موضع واشنگتن در قبال جنگ نوار غزه و حمایت از بمباران ویرانگر رژیم صهیونیستی که فاجعه انسانی و بهداشتی را در نوار غزه ایجاد کرد، استعفای خود را ارائه کرد.

براساس گزارش ان بی سی نیوز، طارق حبش، مشاور وزارت آموزش و پرورش آمریکا در نامه استعفای خود گفت: «من نمی‌توانم به سکوت ادامه دهم، در حالی که این دولت چشم خود را بر جنایاتی که علیه فلسطینیان بی‌گناه در جریان کارزار نسل‌کشی که اسرائیل به راه انداخته است، می‌بندد. به همین دلیل است که باید استعفا بدهم».

حبش افزود: آمریکا نتوانست رژیم صهیونیستی را متقاعد کند که از روش‌های مجازات جمعی علیه فلسطینی‌ها دست بردارد. استعفای حبش بیش از دو ماه پس از استعفای یکی از مقامات ارشد وزارت خارجه آمریکا در اعتراض به تصمیم جو بایدن، رئیس جمهور این کشور مبنی بر تامین تسلیحات رژیم صهیونیستی برای کشتار مردم غزه، صورت می‌گیرد.

پیش از این منابع متعدد فاش کردند که چندین مقام آمریکایی از مشاهده تصاویر غیرنظامیان فلسطینی که روزانه در حملات هوایی اسرائیل کشته می‌شوند، شگفت زده شده‌اند. یک مقام ارشد دولتی آمریکا به سی‌ان‌ان گفته است: «حملات و تعداد کشته‌شدگان فلسطینی نگرانی اخلاقی زیادی ایجاد کرده است اما هیچ‌کس نمی‌تواند این را علناً بگوید، چرا که همه ما مطابق میل جو بایدن عمل می‌کنیم.»

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۳ ۱۴ دی ۱۴۰۲
دمش گرم فکر نمی کردم امریکای کار درست هم داشته باشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۱ ۱۴ دی ۱۴۰۲
بایدن عقل نداره که طبق نظر بایدن عمل کنن او دیوانه وابلهی بیش نیس اینایی که پشت پرده دارن تصمیم به کشتن مردم بیگناه میگیرن سناتورهای غرب وحشین که خودشون صهیونیصم هستن وثروت جهان دست این بیشرفهاس
Iran (Islamic Republic of)
سیدمحمد
۱۲:۵۵ ۱۴ دی ۱۴۰۲
ضرب المثلی هست که هر کس در آمریکا افکار ضد صهیونیستی داشته باشه شغلش رو از دست میده و در اروپا جونشو از دست میده.
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۲:۳۹ ۱۴ دی ۱۴۰۲
اگر دین ندارید آزاده باشید
آخرین اخبار