جیرفت صاحب سینمای دیجیتال شد

سالن‌های نمایش قابل تبدیل به فضای نمایش سینمایی با حمایت وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی به امکانات پخش دیجیتال سینما تجهیز شد.

مدیر کل فرهنگ وارشاداسلامی جنوب استان کرمان گفت: پس از سال‌ها محرومیتِ شهرستان جیرفت از داشتن سالن سینمای استاندارد، با هدف ارتقای فضا‌های نمایشی کشور، سالن‌های نمایش قابل تبدیل به فضای نمایش سینمایی با حمایت وزارت ارشاد به امکانات پخش دیجیتال سینما تجهیز شد.

حجت الاسلام سید احمد حسینی افزود: با همین رویکرد به همت و با پیگیری این اداره کل و همکاری سازمان امور سینمایی و موسسه سینما شهر، سالن آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی و هنری شهید مداحی پور شهرستان جیرفت نیز مشمول حمایت‌های وزارت ارشاد شد که آبان امسال بهره بردار این سینما تعیین و قراراد فعالیت منعقد شد.

 بگفته وی تجهیزات لازم در این سالن نصب و راه اندازی شده و از هفته آینده با جذب فیلم‌های روز اکران سینما‌های کشور به طور رسمی فعالیت خود را در شهرستان جیرفت آغاز می‌کند.

مدیر کل فرهنگ وارشاداسلامی جنوب استان با بیان اینکه سالن آمفی تئاتر تمامی مجتمع‌های فرهنگی و هنری شهرستان‌های جنوب استان از جمله کهنوج، رودبارجنوب، عنبرآباد، منوجان و قلعه گنج نیز تجهیز و راه اندازی می‌شوند، تصریح کرد: سینما‌های جنوب کرمان با تجهیزات کامل از جمله سیستم صوت، نور و پرده سینما تکمیل و آماده ارائه خدمات به مردم جنوب کرمان می‌شوند.

حجت الاسلام سید احمد حسینی گفت: شهرستان‌های جنوبی تاکنون از وجود سینمای ثابت بی‌بهره بودند و فقط در بعضی از این شهرستان‌ها سینمای سیار به صورت محدود فعالیت می‌کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار