اردوغان: ظلم ستمگران تا ابد باقی نخواهد ماند

رئیس‌جمهور ترکیه گفت: نظم جهانی در حال تغییر است و ظلم ستمگران باقی نخواهد ماند.

رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه، در پیامی به مناسبت سال نو میلادی، اعلام کرد:  «نظام جهانی ناعادلانه مراحل پایانی خود را می‌گذراند، کشورش به آینده‌ای زیباتر، صلح آمیزتر و مرفه‌تر برای بشریت امیدوار است». 

براساس گزارش النشره، او در ادامه افزود: به همین دلیل باید شاهد باشیم که کشور‌های به اصطلاح دمکراتیک و لیبرال حمایت خود را از سازمان‌های تروریستی خونین قطع کنند و برای تحقق این امر ابتدا باید شاهد اتخاذ مواضع یکپارچه همه کشور‌ها و نهاد‌ها در برابر کشتار کودکان و زنان بی گناه غزه باشیم.

وی ادامه داد: باید ببینیم که ثروت جوامعی که قرن‌ها مورد استثمار قرار گرفته و حیثیت آن‌ها تضییع شده است برای آینده و رفاه و امنیت آن‌ها استفاده می‌شود و برای تبدیل امید به واقعیت باید اطمینان حاصل کنید که همه کشورها، نهاد‌ها و افراد در جهان حول ارزش‌ها و اصول یکپارچه شده اند. 

اردوغان تاکید کرد که ترکیه به عنوان یک دولت و یک ملت نه تنها برای دستیابی به تلاش‌های امنیتی و رفاهی خود تلاش می‌کند، بلکه آرزوی استاندارد‌های یکسان برای همه را دارد.

او معتقد بود که ظلم ستمگران تا ابد ادامه نخواهد داشت، نظم ناعادلانه و نامتعادل جهانی در مراحل پایانی خود است، صدای ستمدیدگان عمیقاً همه را در سراسر جهان نگران می‌کند و این صدا رشد خواهد کرد و رایج خواهد شد. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار .
۲۱:۱۹ ۱۰ دی ۱۴۰۲
تو خودت هم یکی از ظالمین ستمگران عالم هستی اردوغان دوغی برو دوغتو بنوش . افتااااااااااااااااااااااااااااااااااااد حالا برو دو تا روشن شی .
آخرین اخبار