دیدار مدیرکل صداوسیمای کرمان با خانواده شهید جلالی صدر در نگین کویر

احمد علیرمضانی به اتفاق جمعی از مسئولان بخش نگین کویرِ فهرج با حضور در منزل شهید اسماعیل جلالی صدر با خانواده این شهید والامقام دیدار کرد.

آیین گرامیداشت حماسه ۹ دی «روز بصیرت و میثاق امت با ولایت» در بخش نگین کویر فهرج با حضور علیرمضانی مدیر کل صداوسیمای مرکز کرمان، امام جمعه، فرماندار، فرمانده سپاه، جانشین انتظامی، بخشدار نگین کویر، امام جمعه اهل‌سنت و حضور دیگر مسئولین و اقشار مختلف مردم و حضور دانش آموزان در محل مسجد جامع اسماعیل آباد برگزار شد.

در ادامه علیرمضانی و جمعی از مسئولین با حضور در منزل شهید مدافع امنیت شهید اسماعیل جلالی صدر در روستای محمدآباد دهگاوی با خانواده وی دیدار کردند.

احمد علیرمضانی در این دیدار مقام شهید را یک درجه الهی دانست و گفت: به فرموده شهید حاج قاسم سلیمانی تا شخص شهید نباشد شهید نمی‌شود.

وی با اعلام اینکه شهدای بخش نگین کویر فهرج از خانواده‌های جلالی هستند، افزود: خداوند به شما عنایت کرده است و شهدا از خاصه‌ها هستند.

علیرمضانی تصریح کرد: ملائک به خانواده شهدا توجه ویژه دارند.

مدیرکل صداوسیمای مرکز کرمان، شهدا را نظاره گر بر اعمال انسان ها دانست و بر گرامیداشت یاد و خاطره شهدا در جامعه تأکید کرد.

در ادامه مدیرکل صداوسیما مرکز کرمان با حضور بر مزار شهدای روستای محمدآباد دهگاوی به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

شهید مدافع وطن اسماعیل جلالی صدر متولد سال ۱۳۷۹ محمدآباد بخش نگین کویر فهرج از کارکنان کادر یگان تکاوری کرمان در عملیات مبارزه با اشرار مسلح در محور روستای پنگ شهرستان رودبار جنوب ۲۴ مرداد ماه ۱۴۰۱  براثر اصابت گلوله اشرار به فیض شهادت نائل آمد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار