دیدار فرمانده انتظامی استان کرمان با خانواده های معظم شهدا

فرمانده انتظامی استان کرمان در دیدار با خانواده‌های معظم شهیدان احمد نخعی پور و منوچهر رستمی، شهدا را مایه سر افرازی عزت نظام جمهوری اسلامی ایران دانست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سردار رضا بنی اسدی فر در دیدار با خانواده های معظم شهیدان احمد نخعي پور و منوچهر رستمی، گفت: صبر خانواده معظم شهیدان در فراق فرزندان خود مثال زدنی و تاسی گرفته از فرهنگ ناب عاشورا و زینبی است.

وی افزود: ارزش شهدا به خونی است که خالصانه در راه خدا می دهند و این کار لذت بخش شامل افراد خاص و عاری از هرگونه توجه به زرق و برق دنیا می شود.

سردار بنی اسدی فر تصریح کرد: جوانان انقلاب اسلامی در مکتبی رشد و نمو پیدا کرده اند که از خودگذشتگی و ایثار را سرلوحه کار خود قرار دادند و با خون خود از میهن اسلامی دفاع نمودند.

وی یادآور شد: تمامی پیشرفت های کشور زیر سایه امنیت مثال زدنی اتفاق می افتد که این به برکت خون شهدا و رهبری عالمانه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) است.

سردار بنی اسدی فر گفت: افتخار نیروهای مسلح این است که جان خود را فدای اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران می کنند و در این زمینه از هیچ کوشش و تلاشی دریغ نمی کنند و ادامه دهنده راه شهیدان والا مقام هستند .

وی اظهار داشت: دشمان ما بدانند ایران سرزمین دلیران است و جوانان ما از مرگ هراسی ندارند و با تاسی از نهضت عاشورا در برابر هر گونه ظلم وستم می ایستند.

سردار بنی اسدی فر افزود: برقراری امنیت کشور عزیزمان در میان توطئه های اطراف، کاری سنگین است که دلاور مردان ما در مرز ها با رشادت و فداکاری از عهده این کار مهم به خوبی بر می آیند، چنانچه که شهید توحیدی نسب این کار مهم را به خوبی انجام داد.

یادآور می شود: شهید منوچهر رستمي در ارديبهشت ماه سال1363 در درگيري مسلحانه با اشرار مسلح در استان زاهدان و شهيد احمد نخعي پور در اسفند ماه سال78 در درگيري مسلحانه با اشرا ر مسلح در شهرستان جيرفت به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

انتهای پیام/ب

فرمانده انتظامی استان کرمان با خانواده های معظم شهدا دیدار کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار