دعوت علما از مردم برای شرکت در مراسم نهم دی

علمای استان اصفهان از مردم برای شرکت در مراسم بزرگداشت سالروز نهم دی دعوت کردند.

علمای اصفهان با بیان اتفاقات اخیر و جنایات بی شرمانه رژیم کودک کش صهیونیست و حامیان ظالم آن در دروس خارج خود از همه اقشار مردم شریف استان اصفهان خصوصا طلاب و روحانیون جهت شرکت در تجمعات بزرگداشت نهم دیماه دعوت کردند.

 

 آیت الله سید ابوالحسن مهدوی در درس خارج فقه و اصول با دعوت مردم به شرکت در مراسم بزرگداشت نهم دی گفت: دشمن در فتنه‌ای که بعد از انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ ایجاد شد به دنبال براندازی اصل نظام بود.

حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالله ابن الرسول در درس خارج با دعوت مردم و طلاب و روحانیون به شرکت در راهپیمائی بزرگداشت نهم دی، درباره نقشه دشمنان انقلاب در فتنه سال ۸۸ اظهار داشت: حماسه نهم دی ماه نقطه عطفی بود در تاریخ انقلاب اسلامی ما و آن بعد از فتنه سال ۸۸ بود که مزدوران استکبار و منافقین حوادثی ناگوار را به وجود آوردند و خواب سرنگون شدن نظام مقدس جمهوری اسلامی را دیده بودند.

حجت الاسلام محمد قدوسی امام جمعه شهرستان فلاورجان اصفهان در ابتدای درس خارج در حوزه علمیه امام خمینی (ره) فلاورجان با دعوت مردم و طلاب به شرکت در راهپیمائی بزرگداشت نهم دی، درباره حماسه این روز بزرگ اظهار داشت: دشمن برای جریان فتنه ۸۸، سال‌ها برنامه‌ریزی کرده بود، دشمنان خارجی و عوامل داخلی و عده‌ای فریب خورده فتنه‌ای را ایجاد کردند که از اوایل انتخابات ریاست جمهوری تا زمانی که مردم همه بساط دشمن را جمع کردند بیشتر از ۷ ماه طول کشید و سراسر کشور درگیر این فتنه بود.

حجت الاسلام و المسلمین محسن جلالی معاون پژوهش حوزه علمیه اصفهان در ابتدای درس خارج با دعوت مردم و طلاب به شرکت در راهپیمائی بزرگداشت حماسه نهم دی، بمناسبت وفات حضرت ام البنین (علی‌ها السلام) در باب مقام بزرگ این بانوی گرامی اظهار داشت: مردم در روز نهم دی ماه در سراسر کشور به صحنه آمدند و بصیرت خودشان و حمایتشان را از ولایت مقام معظم رهبری و مرجعیت و دین نشان دادند که با بصیرت مردم که از جنس بصیرت حضرت عباس (علیه السلام) بود آن تظاهرات عظیم در تهران و شهر‌های کشور شکل گرفت و حماسه نهم دی ماه خلق شد و آن فتنه و آشوب را از بین برد.

اجتماع بزرگ مردمی به مناسبت گرامیداشت یوم الله نهم دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت روز شنبه ۹ دی ۱۴۰۲ از ساعت ۰۹:۳۰ صبح در میدان انقلاب اصفهان برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.