اخبار نیروی انتظامی قزوین؛

کشف ۲ کیلو حشیش از یک واحد مسکونی/کشف سوخت قاچاق در خرمدشت

مهم‌ترین حوادث قزوین امروز پنج شنبه هفتم دی ماه ۱۴۰۲ را در این بسته خبری بخوانید.

سرهنگ فرهادعلی بیگی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی، از نگهداری مقادیر قابل توجهی مواد مخدر در یکی از واحد‌های مسکونی شهر قزوین مطلع شده و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی قضایی در اقدامی غافلگیرانه به محل مورد شناسایی شده اعزام و در بازرسی از آن، ۲ کیلوگرم حشیش کشف، و یک نفر را در این خصوص دستگیر کردند.

رئیس پلیس موادمخدراستان با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی معرفی شد، خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه فعالیت مشکوک در زمینه خرید و فروش و نگهداری مواد مخدر مراتب را سریعا به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

کشف سوخت قاچاق در خرمدشت

سرهنگ کوروش عزیزی فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان گفت: ماموران انتظامی بخش خرمدشت شهرستان تاکستان حین گشت زنی در حوزه استحفاظی به یک دستگاه وانت نیسان مشکوک و دستور توقف آن را صادر کردند.

وی افزود: پس از توقف خودرو و در بازرسی از آن توسط ماموران، ۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف و یک نفر در این خصوص دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان با اشاره به اینکه ارزش ریالی سوخت کشف شده بالغ بر ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مرجع قضایی معرفی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.