معاون رئیس‌جمهور وارد گیلان شد

معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور دقایقی پیش با استقبال رسمی استاندار در فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت وارد گیلان شد.

«داود منظور» معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور صبح امروز (پنجشنبه) با استقبال اسدالله عباسی نماینده عالی دولت در گیلان و جمعی از مسئولان از طریق فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت وارد گیلان شد.

ادای احترام به مقام شامخ شهیدان، دیدار با خانواده معظم شهید، نشست با مسئولان استان و اساتید دانشگاه ، افتتاح یک شرکت تولیدی در شهر صنعتی رشت، ، بازدید از  تعدادی از پروژه های مصوب سفر رییس جمهوری و دیگرپروژه های مهم عمرانی و زیر ساختی از جمله پروژه راه آهن رشت- بندرکاسپین و حضور در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان گیلان از جمله برنامه های سفر یک روزه معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به گیلان است.

استاندار گیلان سه شنبه ۲۸ آذرماه در دیدار با دکتر منظور در تهران، ضمن قدردانی از اقدامات و حمایت‌های سازمان برنامه و بودجه، از معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور برای حضور میدانی و بازدید از برخی طرح‌های عمرانی استان، دعوت کرده بود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.