عباسی:

عزت ایران مرهون رشادت شهیدان است

استاندار گیلان گفت: عزت و اقتدار این سرزمین مرهون رشادت و دلیرمردی شهدای والامقام است.

پیکر مطهر ۲ شهید گمنام امروز همزمان با سالروز وفات حضرت ام البنین (س) و روز تکریم مادران و همسران شهدا در رشت تشییع و در محوطه صداوسیمای مرکز گیلان و پادگان آموزشی شهید بیگلوی لاکان این شهر به خاک سپرده شد.

اسدالله عباسی، استاندار گیلان در آیین خاکسپاری شهید گمنام در محوطه صدا و سیمای استان گفت: عزت و اقتدار این سرزمین مرهون رشادت و دلیرمردی شهدای والامقام است و پاسداشت خون شهدا به عنوان ضامن دستاورد‌های انقلاب ضروری است. 

او شهدای گمنام را متعلق به همه ملت ایران دانست و افزود: ایستادن پای آرمان‌های امام، انقلاب و شهدای این سرزمین رمز پیروزی ایران اسلامی مقابل زیاده خواهی‌های دنیای استکبار و صهیونیسم جهانی بوده است که باید به درستی برای نسل جدید و آینده ساز تبیین شود. 

تقی ربانی، مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان

تقی ربانی، مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان نیز در این مراسم گفت: شهدا با نثار جان خویش حافظ استقلال و امنیت این سرزمین شدند و امروز وظیفه ماست که در دفاع از آرمان‌های پاکشان، در راه اهداف والای انقلاب گام برداریم.

تشییع ۲ شهید گمنام در رشت

شهید مهمان صدا و سیمای گیلان که در محوطه این مرکز به خاک سپرده شد، در عملیات تک دشمن سال ۱۳۶۵ در منطقه مهران در سن ۲۳ سالگی به درجه رفیع شهادت رسید.

تشییع ۲ شهید گمنام در رشت

شهید گمنام دیگر که امروز در رشت تشییع و در پادگان آموزشی شهید بیگلوی لاکان به خاک سپرده شد، در سن ۲۱ سالگی در عملیات خیبر و در منطقه جزیره مجنون به فیض شهادت رسیده بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.